МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
SPEAKING1. Work in small groups.Think about the activities people perform or want to perform using a computer (email, online shopping, etc.). Think about all types of computers that are necessary for you to complete your day-to-day activities. Use the following prompts of possible options: at streets, at shops, at the cinema, at hospital, on TV, on the Internet, at the airport, at the railway station, at the police department and etc. Be ready to report your results to the rest of the group. Role-play “An expert and a dummy”. Work in pairs. Student A is a computer expert who knows everything and even more. Student B is A’s friend or relative who wants to learn how to use a computer. An expert tries to explain common rules of computer use; a dummy doesn’t understand how this weird machine can function in different spheres of life. The argument starts but in the end everything is ok. Be ready to act your dialog out. You are welcome to use the active vocabulary from unit 1 and such phrases as:
UNIT 2. COMPUTER ARCHITECTURE COMPUTER TALKING 1.Work in pairs and speak on the questions. 1) Have you got a computer at home? What kind is it?2) How often do you use it? What do you use it for? 3) Do your parents/grandparents try to use computers? If yes, did you teach them? If no, why can’t you show them how to do it? 4) Do you take your computer with you (to university/to friends/ to malls)? Why?
|
||||||||||||
|