МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
SPEAKING1. Work in pairs. Read the quotations and tick the ones you agree with. Share your ideas with your partner. Be ready to report the results to the group using such phrases as: we agree with…, we can’t agree with… we think that…, my partner supposes that…, to tell the truth…, as far as I can judge… 1. “Programmers should never be satisfied with languages which permit them to program everything, but to program nothing of interest easily.” (Alan Perlis, "The Synthesis of Algorthmic Systems") 2. “Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.” (Abelson & Sussman, "Structure and Interpretation of Computer Programs") 3. “If someone claims to have the perfect programming language, he is either a fool or a salesman or both.” (Bjarne Stroustrup on Wired.com) 4. “If there is ever a science of programming language design, it will probably consist largely of matching languages to the design methods they support.” (Robert Floyd , The Paradigms of Programming) Role-play “First-time programmers”. Working in pairs (student A and student B) role-play the situation. Imagine yourselves to have just started working as programmers for a large company; your boss gives you a task to develop your first iOS app for iPad/iPhone/iPod touch together. To do the task you have to choose an appropriate programming language offering variants to your partner and giving pros and contras. Be ready to act your dialog out in front of the group. You are welcome to use such phrases as: I offer to use …, because it has the following advantages: … To my mind … / In my opinion … / I think that … this very language is (not) suitable / convenient / appropriate. I’m afraid I can’t agree that … / I don’t think so. I find … very difficult / easy / appropriate. It seems to me that …
UNIT 4. SOFTWARE
|
||||||||
|