Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Соціальна ситуація розвитку

Стратифікація професійного оточення (групи) в яких взаємодія відбувається за ознаками: керівник – підлеглий, учитель –учень. Люди середнього віку проявляють турботу про молодше покоління.

У відношеннях між подружжям може стати критичним. Практично виконана батьківська функція, постає необхідність переключення на нові справи. Спілкування може ускладнюватися, якщо втрачена емоційна близькість, або спостерігається оновлення відносин. У відносинах з дорослими дітьми виникають стосунки на основі взаємної рівності.

Провідна діяльність – трудова діяльність. Більшість людей продовжують виконувати свої професійні ролі, реалізують свій професійний вибір – етап збереження досягнутого (від 45 до 60) років). Деякі змінюють місце роботи, змінюючи свої цілі, цінності, що часто є причиною особистісних та міжособистісних конфліктів. Досягаючи вершин кар’єри працівники задумуються про суспільний та громадянський обов’язок. Більшість осіб, відповідальних за прийняття рішень в уряді, промислових корпораціях, належать до цієї вікової категорії. При акмеологічному підході професіоналізм розуміється не тільки як умова досягнення високих професійних результатів, але й у широкому змісті – як успішність реалізації людини в житті; як своєрідність психологічної організації особистості, у тому числі як відношення людини до праці і стану своїх професійно важливих якостей.

Розрізняються наступні види професійної компетентності:

• спеціальна компетентність – високий рівень володіння професійною діяльністю, здатність проектувати свій професійний розвиток;

• соціальна компетентність – володіння прийомами професійного спілкування, співробітництва, що дозволяють успішно виконувати спільну діяльність, відповідальність за результати своєї професійної праці;

• особистісна компетентність – володіння прийомами самовираження і саморозвитку, засобами протидії професійної деформації особистості;

• індивідуальна компетентність – володіння прийомами самореалізації і розвитку особистості в рамках професії, уміння раціональне організувати свою працю – без перевантажень, хронічної утоми, вікового зниження продуктивності.




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Період зрілості | Основні психологічні новоутворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.