МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орієнтовні нормативи на виконання робіт з прокладки проїздів на заваленій території
Відкопування і розкривання завалених сховищ, укриттів і підвалів залежить від типу входів, аварійних виходів та характеру завалів і можливі наступні варіанти цих робіт: відкопування входу і люка аварійного виходу; розбирання завалу над перекриттям сховища (укриття, підвалу) з наступним пробиванням в ньому отвору; розбирання завалу у зовнішньої стіни будинку над приямком аварійного виходу; розбирання завалу у стіни будинку з наступним відкопуванням приямку в ґрунті і пробиванням пролому в зовнішній стіні; пробивання пролому в стіні із сусіднього підвального приміщення; розбирання завалу в приямку сходової клітки з наступним відкриванням дверей або пробивання в них пролому. Вихідні дані для розрахунків цих робіт наведені в таблицях 4.16-4.18.
Таблиця 4.16 Максимальні радіуси копання для деяких типів екскаваторів
Таблиця 4.17 Об'ємі розміри котлованів в залежності вад висоти завалу
Таблиця 4.18 Орієнтовні нормативи на виконання робіт з відкопування і відкривання завалених сховищ (укриттів, підвалів)
Подача повітря в завалені сховища, укриття або підвали здійснюється через забірні повітряні отвори (після розчищення завалів), через отвори, що вирізані в дверях або просвердлені в несущих конструкціях, а також через проломи чи відкопані вікна. Розмір отвору залежить від об'єму і швидкості повітря, що подається в сховище (укриття чи підвал). Засоби подачі повітря повинні забезпечувати подачу повітря із розрахунку 2 м3/г на одну людину. Нормативи на виконання робіт, що пов'язані з подачею повітря, наведені в таблицях 4.19-4.20. Таблиця 4.19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|