МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ 6.1. Гусеничні та колісні бази інженерних машин
Для розробки нових інженерних засобів в листопаді 1920 р. в Росії був створений військово-інженерний полігон. Очолити Управління створення нових інженерних засобів доручили інженерному комітету під керівництвом доктора військових наук, професора, генерал-лейтенанта інженерних військ Д.М.Карбишева. Основним способом удосконалення військової техніки в перші післявоєнні роки стала її модернізація. Одночасно велися роботи з конструювання нових технічних засобів: дорожніх машин, переправних, електротехнічних та інших засобів. У наступні роки розвивалася і удосконалювалася теорія інженерного забезпечення бою та військових операцій і, внаслідок чого, особливо інтенсивний розвиток отримали переправно-мостові, мінно-вибухові засоби, дорожні і землерийні машини, обладнання для видобутку і очищення води. Технічною основою розвитку цих засобів стали успіхи вітчизняного двигуно- і автомобілебудування. На озброєння надходять скрепери, середні грейдери, одноковшеві та багатоковшеві екскаватори, лісопильні рами та інша інженерна техніка. Основними базовими машинами цих засобів були трактор типу С-60, автомобіль ЗИС-6, тягач "Комінтерн", танк Т-26, пізніше Т-28. В роки Великої Вітчизняної війни пройшли перевірку багато засобів інженерного озброєння, були уточнені напрямки їхнього подальшого розвитку. Величезний розмах операцій в роки війни вимагав і високі вимоги до інженерного забезпечення бойових дій, а отже і розвитку інженерних засобів. Були розроблені та здійснені на практиці нові рішення з пристрою інженерних загороджень на велику глибину, способи підготування в короткі терміни на широкому фронті та на значну глибину системи оборонних рубежів, інженерне забезпечення форсування великих водяних перепон сходу, складні комплекси інженерних заходів щодо оперативного маскування, з бойового застосування бригад інженерних військ при виконанні найважливіших задач інженерного забезпечення бою та військових операцій. В ході війни безупинно удосконалювалися основні засоби інженерного озброєння. В останні роки на озброєння інженерних військ (а відповідно і формувань цивільної оборони) надійшли: траншейна машина БТМ, плужний траншеєкопатель ПЛТ, універсальні одноковшеві екскаватори Є-305 та Є-302, шляхопрокладник БАТ- 1,бульдозер Д-271, автогрейдер Д-144, танковий бульдозер БТУ, малий і великий плаваючі автомобілі МАВ і БАВ, гусеничні плаваючі транспортери К-61 і ПТС, важкий понтонно-мостовий парк ТПП, понтонно-мостовий парк ПМП, переправний парк ПВД-20, механізований міст КММ, важкий механізований міст ТММ, танковий мостоукладник МТУ, дизель-молот ДМ-150, безкопровий дизель-молот ДБ-45, електростанції ЄСБ-1-ВО, ЄСБ-2-ВО, ЄСБ-4-ИД, ЄСД-10-ВС,ЄСД-50-ВС, ЄСД-75-ВС, бурові станції, мотопомпи, автомобільні фільтрувальні станції, опріснювальні установки, бензомоторна пилка "Дружба", пересувні лісопильні рами РП-65 і ЛРВ, автокрани К-32 і К-51 та інша техніка. В цих інженерних машинах і агрегатах стали застосовувати більш потужні дизельні двигуни, почали використовувати якісні леговані сталі. Якість інженерних машин помітно поліпшилася і підвищився їх КПД. Сучасний етап розвитку інженерної техніки характеризується більш високою ефективністю її застосування при виконанні задач інженерного забезпечення бою. Інженерна техніка, яка створена на базі танків і на спеціалізованій гусеничній базі, здатна виконувати задачі під вогнем противника, на зараженій місцевості, вдень і вночі, в різних кліматичних умовах. Бурхливий розвиток науки та виробництва, привів до створення нових систем озброєння та техніки. Досвід військ показує, що досконально володіти новою технікою, використовувати в повному обсязі її можливості можуть люди з широким технічним кругозором, глибокими військовими знаннями. У зв'язку з цим Міністр Оборони зазначив на важливість всілякого подальшого удосконалення навчання студентів військових кафедр, поглиблення їхньої спеціальної підготовки. Інженерні війська одержують нові складні за конструкцією машини. Значно зросли продуктивність і маневреність машин, підвищилася їх надійність і живучість. Для сучасної техніки характерно: - застосування двигунів великої потужності, -уніфікація вузлів і деталей робочих органів, гідроприводів і електрообладнання, - підвищення універсальності здійснюємих машинами робіт, - збільшення максимальної швидкості руху до 60 км/год і більше, - підвищення прохідності автомобільних тягачів, - застосування гідравлічного, пневматичного або гідропневматичного керування вузлами трансмісій, - впровадження планетарних редукторів з використанням гідростиснення при вмиканні або розриві силових потоків, які передаються редуктором. Розвиток засобів збройної боротьби, маневрений характер бойових дій, значний зріст рухливості оперативного тилу підвищують роль і значення інженерних військ. Основна мета інженерного забезпечення сучасного загальновійськового бою - створення сприятливих умов для бойового розгортання частин і підрозділів , переходу їх у стрімкий наступ, здійснення маневру, успішного форсування водяних перепон у високих темпах, підвищення неураженості підрозділів в обороні та захисту їх від сучасних засобів поразки. Ця мета досягається проведенням різноманітного комплексу інженерних задач і заходів щодо облаштування районів, які займаються підрозділами, і які спрямовані на забезпечення раптовості дій і широкого маневру військ на полі бою, протитанкову оборону, захист особового складу, бойової техніки, транспортних і спеціальних машин від засобів нападу і , в першу чергу, від сучасних засобів поразки противника. До задач інженерного забезпечення, , які виконуються у всіх видах бойової діяльності військ, відносяться: - інженерна розвідка противника і місцевості( здійснюється без зупинок, в тісному контакті з іншими видами розвідки), - облаштування і утримання шляхів для руху та маневру підрозділів, - подолання загороджень, завалів, руйнацій і природніх перепон, - створення загороджень і виробництво руйнацій, - інженерне облаштування і маскування районів і позицій, які займаються підрозділами, пунктів управління і об'єктів тилу, - видобуток, очищення води і облаштування пунктів водопостачання, - проведення заходів щодо маскування бойових дій військ, -виконання інженерних заходів щодо ліквідації наслідків ядерного нападу противника. В сучасній війні обсяги інженерних робіт і темпи їх виконання значно зростають. Виконати великий обсяг робіт з інженерного облаштування військових позицій в короткі терміни можна лише при широкій механізації цих робіт. Сучасний рівень розвитку машинобудування дозволяє здійснювати комплексну механізацію інженерних робіт. Впровадження комплексної механізації інженерних робіт майже повністю виключає ручну працю. Особовий склад інженерних частин переважно займається керуванням машинами.
|
||||||||
|