Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тактико-технічна характеристика котлованних машин

Технічна продуктивність, м3/год.:

в ґрунтах 1-й, 2-й категорій _______________________________________ “---“

в ґрунтах 2-й, 3-й категорій_________________________________________ 300

в ґрунтах 4-й категорії ___________________________________________ “---“

Максимальна транспортна швидкість, км/год.___________________________ 35,5

Середня транспортна швидкість по ґрунтових дорогах, км/год. __________ 15 - 18

Маса, т____________________________________________________________ 28

Габаритні розміри в транспортному положенні, мм:

довжина _______________________________________________________ 8000

ширина _______________________________________________________ 3440

висота ________________________________________________________ 3950

Габаритні розміри в робочому положенні, мм:

довжина ______________________________________________________ 10230

ширина _______________________________________________________ 4050

висота ________________________________________________________ 3480

Розрахунок, людина__________________________________________________ 2

Періодичність технічного обслуговування, мотогод.:

№ 1____________________________________________________________ 100

№ 2____________________________________________________________ 300

Трудомісткість технічного обслуговування, люд/год.:

ЕТО ________________________________________________________ 1,5 - 2

№ 1 ________________________________________________________ 14 - 16

№ 2 ________________________________________________________ 26 - 32

Витрата палива, л/год.:

при відриванні котлована___________________________________________ 40

в транспортному режимі________________________________________ 70 - 80

Запас ходу по паливу, км____________________________________________ 500

Потужність двигуна, кВт____________________________________________ 305

Розміри розробленої виїмки, м

за один прохід:

глибина_______________________________________________________ 0,5

ширина_______________________________________________________ 3,5

за два проходи:

глибина________________________________________________________ 1

ширина ______________________________________________________ 3,5

за три проходи:

глибина ______________________________________________________ 1,5

ширина ______________________________________________________ 3,5

Швидкість руху при відриванні котловану, м/год.________________________ 387

Швидкість руху при роботі бульдозерним обладнанням, км/год., не більш:

в звичайному ґрунті_______________________________________________ 5,4

в мерзлому розпушеному ґрунті ___________________________________ “---“

Швидкість руху при роботі розпушувального обладнання, км/год._________ “---“

Швидкість руху в робочому режимі з гідрооб'ємною передачею, км/год.:

на передачі заднього ходу ________________________________________ “---“

на першій передачі ______________________________________________ “---“

на другій передачі _______________________________________________ “---“

на третій передачі _______________________________________________ “---“

Місткість паливних баків, л _________________________________________ 810

Місткість кабіни, чоловік _____________________________________________ 3

Час перекладу робочого обладнання в робоче положення, хв _______________ 1

Час підготовки машини до перевезення залізницею, год_____________________2

 

Котлованна машина МДК-3 (Рис. 6.10) призначена для уривки котлованів під фортифікаційні споруди і укриття для військової техніки при інженерному обладнанні позицій військ.

Рис. 6.10 Котлованна машина МДК-3

 
 

(загальний вигляд)

Котлованна машина МДК-3 (Рис. 11) складається з гусеничного транспортера (виріб 453) і робочого обладнання, яке включає обладнання для відривання котлованів, бульдозерне обладнання, гідропривід, енергообладнання і розпушувальне обладнання.

 
 

Обладнання для відривання котлованів призначено для руйнування ґрунту (до 4-й категорії включно) і транспортування його у відвал і складається з робочого органу, механізму керування і трансмісії.

Рис. 6.11 Котлованна машина МДК-3 (компонована схема):

а - транспортне положення; б - робоче положення; 1 - бульдозерне обладнання; 2 - базова машина; 3 - рама; 4 - гідроциліндр повороту; 5 - робочий орган; 6 - фіксатор робочого органу; 7 - розпушувальне обладнання.

 

Робочий орган (Рис. 6.12) призначений для розробки ґрунту при відриванні котлованів і транспортування його у відвал. Він встановлений в кормовій частині машини і являє собою робочий орган фрезерного типу з фрезою і метальником відцентрового типу. Діаметр фрези - 3700 мм, метальника - 3080 мм. Частота обертання фрези при частоті обертання колінчастого валу двигуна машини 2000 мін-1 може бути рівною 15,4 ; 19,4 або 22,6 мін-', а метальника відповідно - 68,2; 83,5 або 97,6 мін-1. При цьому дальність викиду ґрунту при відриванні котлованів за один прохід глибиною 3,5м становить 6,5; 8,5 і 13,5 м. Маса робочого органу 8550 кг. Відвал ґрунту проводиться на один бік котловану.

 
 

Рис. 6.12 Робочий орган (вигляд ззаду)

1 і 5 - відкосники; 2 - фреза; 3 - забурник; 4 - метальник; 6 і 10 - бічні сегменти; 7 і 9 - плуги; 5 - приймальний обід.

Основними частинами робочого органу є корпус, фреза 2, метальник 4, приймальний обід 8, плуги 7 і 9, відкосники 1 і 5.

Корпус призначений для монтажу всіх частин робочого органу. Він шарнірно сполучається з рамою, що дозволяє повертатися робочому органу в транспортне або робоче положення. В центральній балці корпусу є отвір для розміщення редуктора робочого органу. Крім того, до корпусу кріпляться штоки гідроциліндра повороту робочого органу і плуги.

Фреза призначена для руйнування ґрунту і подачі його в метальник. Вона ступицею закріплена на редукторі робочого органу і складається з приварених трьох довгих і трьох коротких лопат. На кожній довгій лопаті закріплено болтами по одному ножу і башмаку, а на короткій - по два ножі. Додаткові отвори на лопатах фрези використовуються для перестановки ножів по мірі їх зносу. Центральну частину забою в зоні найменших лінійних швидкостей різання розробляє забурник, прикріплений болтами до ступиці. Отвір в ступиці з боку забою закривається кришкою.

Метальник призначений для транспортування ґрунту у відвал. Він встановлений на редукторі робочого органу за фрезою і складається з ступиці, шести спиць, двох кілець, сполучених між собою вісімнадцятьма лопатками. Між спицями приварені листи, які створюють закриту стінку метальника. На лопатках болтами кріпляться пластини з зносостійкою наплавкою. Для зняття налипаючого ґрунту з корпусу і торців приймального обода з метою збільшення їх терміну служби з обох сторін кілець кріпляться по 12 скребків.

Приймальний обід призначений для спрямування розпушеного фрезою ґрунту в метальник і часткового формування стінок котловану. Він зібраний з зварних сегментів, з яких два бічних знімаються при підготовці машини до перевезення залізницею. Зазор між лопатою фрези і приймальним ободом встановлюється в процесі збирання робочого органу і регулюванню в процесі експлуатації не підлягає.

Плуги (правий і лівий) призначені для зняття шару ґрунту з метою улаштування майданчиків під гусениці машини. До нижньої частини зварного корпусу кожного плуга кріпляться по два ножі з зносостійкою наплавкою. Для надання машині прямолінійного руху в процесі розробки ґрунту фрезою на правому плузі за робочою поверхнею зовні встановлена опірна щока з гвинтовою розпіркою. Якщо машину в котловані веде праворуч від його осі, то обертанням розпірки збільшують кут відхилення щоки.

Відкосники (правий і лівий) призначені для улаштування нахилу стінок котловану з метою запобігання їх обвалення. Вони встановлені в верхній частині на бічних сторонах корпусу робочого органу на осях цапф. За допомогою штанг відкосники утримуються в вертикальному робочому положенні. В транспортному положенні штанги від'єднуються а відкосники повертаються в бік кабіни. При підготовці машини

до завантаження на залізничну платформу знімаються штанги з кронштейнами і відкосники з цапфами.

Механізм керування (Рис. 13) призначений для переводу робочого органу в робоче або транспортне положення, зміни його положення по висоті в процесі розробки ґрунту, заглиблення або виймання розпушувального обладнання.


Рис. 6.13. Механізм керування робочим органом:

1 - гідроциліндр повороту; 2 - фреза; 3 - метальник; 4 - гідроциліндр підйому; 5 – рама.




Переглядів: 1240

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення, ТТХ та загальна будова котлованних машин МДК-2, МДК-3. | Технічна характеристика мостобудівельного засобу УСМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.