МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Тактико-технічна характеристика котлованних машинТехнічна продуктивність, м3/год.: в ґрунтах 1-й, 2-й категорій _______________________________________ “---“ в ґрунтах 2-й, 3-й категорій_________________________________________ 300 в ґрунтах 4-й категорії ___________________________________________ “---“ Максимальна транспортна швидкість, км/год.___________________________ 35,5 Середня транспортна швидкість по ґрунтових дорогах, км/год. __________ 15 - 18 Маса, т____________________________________________________________ 28 Габаритні розміри в транспортному положенні, мм: довжина _______________________________________________________ 8000 ширина _______________________________________________________ 3440 висота ________________________________________________________ 3950 Габаритні розміри в робочому положенні, мм: довжина ______________________________________________________ 10230 ширина _______________________________________________________ 4050 висота ________________________________________________________ 3480 Розрахунок, людина__________________________________________________ 2 Періодичність технічного обслуговування, мотогод.: № 1____________________________________________________________ 100 № 2____________________________________________________________ 300 Трудомісткість технічного обслуговування, люд/год.: ЕТО ________________________________________________________ 1,5 - 2 № 1 ________________________________________________________ 14 - 16 № 2 ________________________________________________________ 26 - 32 Витрата палива, л/год.: при відриванні котлована___________________________________________ 40 в транспортному режимі________________________________________ 70 - 80 Запас ходу по паливу, км____________________________________________ 500 Потужність двигуна, кВт____________________________________________ 305 Розміри розробленої виїмки, м за один прохід: глибина_______________________________________________________ 0,5 ширина_______________________________________________________ 3,5 за два проходи: глибина________________________________________________________ 1 ширина ______________________________________________________ 3,5 за три проходи: глибина ______________________________________________________ 1,5 ширина ______________________________________________________ 3,5 Швидкість руху при відриванні котловану, м/год.________________________ 387 Швидкість руху при роботі бульдозерним обладнанням, км/год., не більш: в звичайному ґрунті_______________________________________________ 5,4 в мерзлому розпушеному ґрунті ___________________________________ “---“ Швидкість руху при роботі розпушувального обладнання, км/год._________ “---“ Швидкість руху в робочому режимі з гідрооб'ємною передачею, км/год.: на передачі заднього ходу ________________________________________ “---“ на першій передачі ______________________________________________ “---“ на другій передачі _______________________________________________ “---“ на третій передачі _______________________________________________ “---“ Місткість паливних баків, л _________________________________________ 810 Місткість кабіни, чоловік _____________________________________________ 3 Час перекладу робочого обладнання в робоче положення, хв _______________ 1 Час підготовки машини до перевезення залізницею, год_____________________2
Котлованна машина МДК-3 (Рис. 6.10) призначена для уривки котлованів під фортифікаційні споруди і укриття для військової техніки при інженерному обладнанні позицій військ. Рис. 6.10 Котлованна машина МДК-3 (загальний вигляд) Котлованна машина МДК-3 (Рис. 11) складається з гусеничного транспортера (виріб 453) і робочого обладнання, яке включає обладнання для відривання котлованів, бульдозерне обладнання, гідропривід, енергообладнання і розпушувальне обладнання. Обладнання для відривання котлованів призначено для руйнування ґрунту (до 4-й категорії включно) і транспортування його у відвал і складається з робочого органу, механізму керування і трансмісії. Рис. 6.11 Котлованна машина МДК-3 (компонована схема): а - транспортне положення; б - робоче положення; 1 - бульдозерне обладнання; 2 - базова машина; 3 - рама; 4 - гідроциліндр повороту; 5 - робочий орган; 6 - фіксатор робочого органу; 7 - розпушувальне обладнання.
Робочий орган (Рис. 6.12) призначений для розробки ґрунту при відриванні котлованів і транспортування його у відвал. Він встановлений в кормовій частині машини і являє собою робочий орган фрезерного типу з фрезою і метальником відцентрового типу. Діаметр фрези - 3700 мм, метальника - 3080 мм. Частота обертання фрези при частоті обертання колінчастого валу двигуна машини 2000 мін-1 може бути рівною 15,4 ; 19,4 або 22,6 мін-', а метальника відповідно - 68,2; 83,5 або 97,6 мін-1. При цьому дальність викиду ґрунту при відриванні котлованів за один прохід глибиною 3,5м становить 6,5; 8,5 і 13,5 м. Маса робочого органу 8550 кг. Відвал ґрунту проводиться на один бік котловану. Рис. 6.12 Робочий орган (вигляд ззаду) 1 і 5 - відкосники; 2 - фреза; 3 - забурник; 4 - метальник; 6 і 10 - бічні сегменти; 7 і 9 - плуги; 5 - приймальний обід. Основними частинами робочого органу є корпус, фреза 2, метальник 4, приймальний обід 8, плуги 7 і 9, відкосники 1 і 5. Корпус призначений для монтажу всіх частин робочого органу. Він шарнірно сполучається з рамою, що дозволяє повертатися робочому органу в транспортне або робоче положення. В центральній балці корпусу є отвір для розміщення редуктора робочого органу. Крім того, до корпусу кріпляться штоки гідроциліндра повороту робочого органу і плуги. Фреза призначена для руйнування ґрунту і подачі його в метальник. Вона ступицею закріплена на редукторі робочого органу і складається з приварених трьох довгих і трьох коротких лопат. На кожній довгій лопаті закріплено болтами по одному ножу і башмаку, а на короткій - по два ножі. Додаткові отвори на лопатах фрези використовуються для перестановки ножів по мірі їх зносу. Центральну частину забою в зоні найменших лінійних швидкостей різання розробляє забурник, прикріплений болтами до ступиці. Отвір в ступиці з боку забою закривається кришкою. Метальник призначений для транспортування ґрунту у відвал. Він встановлений на редукторі робочого органу за фрезою і складається з ступиці, шести спиць, двох кілець, сполучених між собою вісімнадцятьма лопатками. Між спицями приварені листи, які створюють закриту стінку метальника. На лопатках болтами кріпляться пластини з зносостійкою наплавкою. Для зняття налипаючого ґрунту з корпусу і торців приймального обода з метою збільшення їх терміну служби з обох сторін кілець кріпляться по 12 скребків. Приймальний обід призначений для спрямування розпушеного фрезою ґрунту в метальник і часткового формування стінок котловану. Він зібраний з зварних сегментів, з яких два бічних знімаються при підготовці машини до перевезення залізницею. Зазор між лопатою фрези і приймальним ободом встановлюється в процесі збирання робочого органу і регулюванню в процесі експлуатації не підлягає. Плуги (правий і лівий) призначені для зняття шару ґрунту з метою улаштування майданчиків під гусениці машини. До нижньої частини зварного корпусу кожного плуга кріпляться по два ножі з зносостійкою наплавкою. Для надання машині прямолінійного руху в процесі розробки ґрунту фрезою на правому плузі за робочою поверхнею зовні встановлена опірна щока з гвинтовою розпіркою. Якщо машину в котловані веде праворуч від його осі, то обертанням розпірки збільшують кут відхилення щоки. Відкосники (правий і лівий) призначені для улаштування нахилу стінок котловану з метою запобігання їх обвалення. Вони встановлені в верхній частині на бічних сторонах корпусу робочого органу на осях цапф. За допомогою штанг відкосники утримуються в вертикальному робочому положенні. В транспортному положенні штанги від'єднуються а відкосники повертаються в бік кабіни. При підготовці машини до завантаження на залізничну платформу знімаються штанги з кронштейнами і відкосники з цапфами. Механізм керування (Рис. 13) призначений для переводу робочого органу в робоче або транспортне положення, зміни його положення по висоті в процесі розробки ґрунту, заглиблення або виймання розпушувального обладнання. Рис. 6.13. Механізм керування робочим органом: 1 - гідроциліндр повороту; 2 - фреза; 3 - метальник; 4 - гідроциліндр підйому; 5 – рама.
|
|||||||||||||||||
|