МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ширина проїзної частини порома (моста), мм ____________________________ 4200Осідання одиничного порома, мм: порожнього _______________________________________________________ 1400 з вантажем 42,5 т ___________________________________________________ 1795 Висота надводного борту одиничного порома, мм: порожнього ________________________________________________________ 635 з вантажем 42,5 т ____________________________________________________ 245 Запас плавучості одиничного порома з вантажем 42,5 т, % ____________________ 28,4 Час розгортання порома, хв.: з однієї машини _______________________________________________________ 6 з двох машин _________________________________________________________ 8 з трьох машин _______________________________________________________ 10 Максимальні кути входу і виходу з води, град ________________________________ 15 Кути прохідності, град: передній ____________________________________________________________ 21 задній ______________________________________________________________ 18 Межі застосування на перешкодах: по хвилюванні водної поверхні, бал ______________________________________ 2 по швидкості течії, м/с _______________________________________________ 2 - 3 по мінімальній глибині (з вантажем 42,5 т), м ______________________________ 1,3 У поромах на окремих опорах кожна поромно-мостова машина несе на собі дільницю пролітної будови, яка в транспортному положенні укладається на палубі вздовж машини. Для завантаження і розвантаження техніки на додаткові понтони або пролітну будову шарнірно навішуються апарелі, як за правило, колійного типу. Поперекове розташування проїжджої частини і апарелів поромів забезпечує крізний проїзд техніки, що переправляється і, отже, виключає необхідність розвантаження її заднім ходом. При цьому полегшується швартування порома до берега, а також забезпечується можливість найбільш ефективно використати для утримання на течії силу опору гідравлічних двигунів. Невтоплюємість поромів з металевими понтонами досягається заповненням їх внутрішнього простору легкими негігроскопічними матеріалами, що мають об'ємну масу 15 - 60 кг/м3. Невтоплюємість поромів з надувними понтонами досягається розділенням їх внутрішнього простору на декілька водонепроникливих відсіків, які приєднуються до лінії повітророздачі базових машин за допомогою зворотних клапанів. Всі пороми мають водовідкачуючий насос і систему трубопроводів, що дозволяють відкачувати воду як з корпусів машин, так і з жорстких понтонів. Застосування жорстких металевих додаткових понтонів збільшує масу і транспортні габаритні розміри поромних машин, що ускладнює перевезення їх на трейлерах, а при перевезенні залізничним транспортом приводить до необхідності перевантаження додаткових понтонів з ведучої машини на іншу залізничну платформу В поромно-мостових машин на колісній базі габаритні розміри по висоті можуть зменшуватися за рахунок випуску повітря з коліс ходової частини після завантаження на залізничну платформу, що забезпечує вписування їх в залізничний габарит. Застосування надувних понтонів дозволяє істотно зменшити масу і транспортні габаритні розміри поромних машин. Крім того, вони менш чутливі до ударів о тверді предмети, більш стійкі до впливу ударної хвилі вибуху боєприпасів, в тому числі ядерного, залишаються працездатними навіть при наявності пробоїн при постійній подачі в них повітря, легко піддаються ремонту в польових (і навіть бойових) умовах. Наповнення понтонів повітрям робиться в межах 5 хв. З'єднання напівпоромів або поромно-мостових машин між собою проводиться, як за правило, на плаву. В поромах з металевими понтонами з'єднання понтонів з корпусами машин, а також корпусів машин між собою здійснюється за допомогою шарнірних стикових пристроїв. Привід стикових пристроїв частіше за все механічний. Пороми на окремих опорах сполучаються між собою за допомогою стикових пристроїв, розташованих в прольотній будові. Завантаження бойової техніки на самохідні пороми - проводиться тільки на плаву і на глибині, що виключає стикання днища порома з дном ріки при прийомі вантажу. Ходова частина поромних машин не розрахована на прийом повної маси, яка перевозиться по воді. Це є однією з основних причин, що обмежують можливості руху самохідних поромів по мілинах. Потужності силових установок на сучасних самохідних поромах досягають 300 - 600 кВт, а швидкості руху 8 - 12 км/год. Найкращими ходовими якостями на воді володіють пороми на колісній базі,колеса яких забираються в ніші корпусу порома.
|
||||||||
|