МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remplissez les trous.
Ce ___ j'ai quitté la maison à sept heures et _______ . En route j'ai rencontré mon copain Stefan. On a _______ et dans la cour de récréation on a __________ au foot. A huit heures, le premier ________ a commencé-anglais. On a écrit une dissertation et on a discuté __________ intéressant. Pendant la __________ j'ai mangé un sandwich et puis c'était maths. On a ___ beaucoup de calcul. On a _________ très dur. A midi j'ai __________ dans la cantine avec mes _______ . J'ai mangé le poulet-frites. C'était excellent. L'après-midi j'ai _______ EPS. On a joué au volleyball et mon _________ a gagné. Pour finir j'ai eu histoire. On a _________ une vidéo-cassette sur la Révolution française. A _______ heures j'ai quitté le collège; enfin!
Ex. 4. Connaissez-vous la langue des jeunes français? l'argot écolier? Faites correspondre la langue parlée à celle de la norme litttéraire. Exercice d’apariement
Ex. 5. Les élèves comme les professeurs peuvent être bons, sévères, appliqués, sérieux ou distraits… a) Faites correspondre ces qualités et ces défauts :
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|