МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anne-Sophie, licence d'allemand, Bonn, Allemagne
«Leur système éducatif est beaucoup plus ouvert que le nôtre. Le choix de cours y est très libre. Il y a plus de discussions avec les professeurs qui sont plus disponibles. Là-bas, les profs sont plus tolérants pour les notes. Ils sont là pour aider les élèves, pas pour les saquer. Mais il y a plus de travail à faire, plus de tests». Céline, maîtrise d'anglais, New-York, Etats-Unis
«Là-bas, il y a très peu de cours mais beaucoup de travail personnel, qu'il faut faire régulièrement. Chaque semaine, il faut rendre un devoir dans chaque matière.» Nicolas, licence de physique, Montréal, Québec (d'après la méthode de français TAXI! 2) Ex. 8. a) Lisez les témoignages des étudiants et dites quels sont les particularités et les avantages des systèmes d’enseignement de ces pays:
Ex. 8. b) Travaillez les synonymes! Lisez attentivement les petits fragments si-dessus et reliez les synonymes dans les deux colonnes:
Ex.8. c) A vous! Répondez, avec votre voisin(e), aux questions suivantes: En général, dans le système éducatif de votre pays: 1. Les cours sont-ils tous obligatoires ? Après les cours, y a-t-il un travail personnel très important ? 2. Quel est le système de notation?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|