Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Comprehension Check

Divide the text into logical parts. Think of the subtitle to each part.

2. Explain the difference between :

A) longerons and bulkheads

B) monocoque and semimonocoque fuselage

3. Define the main idea of paragraph F. Find the supporting details that help to develop the main idea.

 

Fill in the diagram with missing information from the text.

Look at the text again and answer the questions.

1. What can be housed inside the fuselage structure?

2. What loads act on the fuselage in flight?

3. What are the main members of the fuselage structure?

4. How is the skin joined to the stringers and formers?

5. What purpose are the bulkheads used for?

6. What is the best material for the airplane fuselage?

7. What complicates designer/s task?

8. What is the function of the stressed skin?

 




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Fuselage Structure | Read these definitions and remember them.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.