МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Grammar3.1 Listen and complete the sentences with am, is, are. Practise saying them. a.– _____ you English? – Yes, we _____. We _____ from London. b.The café _____ open. c.I _____ cold! d.– _____ they American? – Yes, they _____. They _____ from New York. e.She _____ not American, she _____ Russian. 3.2 Verb BE. Complete the table with am, is, are.
3.3 What is missing? Write the sentences.
3.4 Positive or negative? Complete the sentences with isn’t, ‘m not, aren’t, am, is, are.
3.5 Write true sentences about you and your friends (positive or negative with the verb be). e.g. good at Maths – I’m not very good at Maths. Sergey is really good at Maths. a.into sports b.married c.interested in politics d.a football fan e.at university f.good at dancing g.bad at cooking h.friendly
3.6 Match the questions and answers.
3.7 Put the words in the correct order to make questions. Ask and answer them with your partner. a.you / first-year / a / are / student b.you / married / are c.your / is / friend / university / at d.you and your friend / are / interested / anime / in e.it / is / cold / today f.groupmates / are / your / in / at the moment / the classroom g.the door / open / is h.hungry / you / are i.Monday / is / tomorrow / it j.we / done / with this exercise / are
|
||||||||||||||||||||
|