МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
DietingA: Now we can have lunch. B: You are on a diet. You shouldn’t eat bread. You shouldn’t have coke. You shouldn’t eat ice cream. A: May I have an apple? B: Yes, you should eat more fruit and vegetables.
5.3 Do exercises a, b, c using as, for, since and remember their different meanings. a)1.She works here as a teacher. 2.I can’t run as fast as I used to. 3.I saw Peter as he was getting off the bus. 4.As the time passed, things seem to get worse. 5.As we are both tired, let’s have a break. 6.As it is late, I must be off (= go). b) 1.I have been studying here since last year. 2.Since he started that diet, he’s lost over 20 lbs in weight. 3.Since you cannot answer, we should ask someone else. 4.Since you have finished your work, you may go home. c) 1.I’ve got a present for you. 2.What did you do that for? 3.What can I do for you? 4.It’s time for supper. 5.Bake the cake for 40 minutes. 6.I haven’t seen you for a long time. 7.I usually leave for University at 9 a.m. 8.Please leave, for I am too tired to talk. 9.It was difficult for him to read, for his eyes were failing.
5.4 Study the boxes of causes and results of bad habits. Match the causes and the results.
5.5 Exam task. Three students Helen, Bob and Kate are talking about their attitude towards health. Read their stories to answer the questions after the text. Then make up your story about how to take care of health.
|
|||||||||||||||
|