МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
GRAMMARGrammar Revision: Articles
Exercise 4. Using online grammar reference resources (for example, www.catchenglish.ru) revise how to use articles. You can use the following link: http://catchenglish.ru/uroki-po-temam/tablitsa-upotrebleniya-anglijskikh-artiklej.html Exercise 5. Insert articles where necessary. 1. How should __________ “normal” business meeting be run? 2. __________ Eilidh Hamilton has recently been living in __________ Syria in __________ Middle East. 3. __________ westerner would go in with things they want to talk about, __________ Arab would look at it from a very different perspective. 4. In __________ Middle East you’d always be served __________ glass of __________ water followed by __________ cup of __________ coffee. 5. We use __________ body-language, we vary __________ sound of our voices to express emotions like __________ surprise or __________ anger. 6. In 1967 __________ researchers conducted __________ experiment on every day communication situations. 7. Verbal cultures value and enjoy __________ talk, __________ argument, __________ explanation, non-verbal cultures respect __________ listening, __________ silence, __________ social harmony. 8. If you come from __________ verbal culture you’ll need to think about __________ effect you’ll have if you talk a lot in __________ non-verbal culture.
Independent Practice Culture and Etiquette READING Exercise 1. Read an article about etiquette in Japan using the following link: http://www.traveletiquette.co.uk/EtiquetteJapan.html Exercise 2. Summarise the information from the article in the table.
Exercise 3. Read an article about etiquette in Russia using the following link: http://www.traveletiquette.co.uk/travel-etiquette-when-travelling-russia.html Exercise 4. Summarise the information from the article in the table.
Exercise 5. Read an article about etiquette in England:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|