МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Positive and Negative Forms
NOTE:Look at the negative forms:She isn’t married. You aren’t British. BUT:I’m not a schoolboy. Exercise 1. Write the short form (she’s/ we aren’t, etc.).
Exercise 2. Write the full form (she is/ we are not, etc.).
Exercise 3. Put in am/am not/is/isn’t/are/aren’t.
Exercise 4. Write true sentences, positive or negative. Use am/am not/is/isn’t/are/aren’t.
General questions
Exercise 5. Make general questions with these words. Give short answers. 1. your mother/at work? 2. her children/at home? 3. he/from Italy? 4. I/good at English? 5. you/interested in books? 6. I/right? 7. this subject/difficult? Exercise 6. Give short answers (Yes, I am/No, he isn’t, etc.).
Alternative questions
Exercise 7. Ask alternative questions with the following words. Give answers. Example: You/a student/a schoolboy?— Are you a student or a schoolboy? — I’m a student.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|