МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Read the following questions. Study the meaning of words that you don’t know. Think and try to answer them.1. What course are you doing at the moment? 2. When did you start this course? 3. Did you choose this course yourself? Did anybody help you to choose this course? 4. Where did you take information about this course? (advertisement on TV, a leaflet, personal experience, friend’s advice) 5. Did you have an interview before this course? 6. Why do people take interviews? 7. What do people do during interviews? 8. What kind of questions do people ask? 9. Is it difficult for you to take an interview? Why? 10. Did you apply in writing for the course? 11. Did you fill in an application form? 12. Was it difficult? Why? 13. What is the usual information in an application form? 2. Read the following text and choose the correct answers to questions (1-3) below:
(the text is from: “Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 4, pg.5, ex.2)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|