Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Match the following words.

by hand produced information Numerical Control ergonomically environment Manufacturing technology skills the company craftsmen information list for operators the system model components line use manufacture

 

background   assembly
up-to-date   basic
employees of   Computer
benefits of   easy to
is designed   car
highly-skilled   mechanical
working   comfortable
the newest   waiting
Computer Assisted   made
are   traditional

7. Read the texts from SECTION B (The Mini) and SECTION C (A Handmade car) again and put the following words into the table below. Some words may fit in more than one column.

boring / classic / difficult / easy / fashionable / interesting / modern / organized / peaceful / requires expertise / requires patience / requires skill / requires to work quickly / traditional
The Mini The Morgan
   
Jobs in the Mini factory Jobs in the Morgan factory
   

* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 10, pg.11, ex.4)

Compare the two cars using the words from the box above.

Why it takes longer to make a Morgan than a Mini?

* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 10, pg.11, ex.5)

Which car would you like to have? Why? Which factory would you like to work in? Why?

* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 10, pg.11, ex.6)

Check the knowledge of active vocabulary from this part with the help of “ACTIVE VOCABULARY” section.

Part II




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Read the following sentences and fill in the gaps with a verb from the box below in Passive. | NUMERICAL CONTROL

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.