МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
PRE-LISTENING1. Read the words and their explanations; try to understand the meaning: jack = electronic connection between two pieces of electrical equipment; semi = half, ex. semi-circle, semi-automat; wire = a piece of metal in the form of a thin thread that is used to carry electricity; cord (US) = a kind of a cable to carry wires; channel = ex: a TV station, a radio station, etc…; to play back = to turn on the TV or recorder and watch or listen to something again. WHILE-LISTENING Listen to the track without video and answer the following questions. 2. What is being connected? 3. What is the model of a camera? 4. Why are colours mentioned? 5. What is the order of the colours mentioned? 6. Listen, watch the video and fill in the gaps in the following text:
POST-LISTENING Fulfill the following tasks: 7. Summarize the instructions on how to connect a camera to a TV or a computer. 8. Watch the video without audio and make comments. 9. Write the instructions on how to connect a photo camera to a computer, a microphone to a computer, a mobile phone to a computer, a DVD player to a TV, etc.
COMPUTER COMPONENTS (02:18) PRE-LISTENING 1. Do you know the following words: “visible”, “generation”, “integrate(d)”? 2. What computer components do you remember?
|
|||||||||
|