Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Now have a quick look at the signs below. Do they “warn” or “forbid”?

   
   
       

6. Match the following key-word expressions to the signs (1-16) from ex. 5:

cold/coldness toxic materials slippery surface flammable materials radioactivity automatic switching on explosive materials danger corrosive materials a train biological danger welding high voltage a car hot surface fallen objects
   
 
 
 
 
 
 
 

7. What do the signs (1-16) from ex. 5 mean? Make up a comment on each sign using the example:

Beware of flammable materials!
Beware of
Beware …
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Check the knowledge of active vocabulary from this module with the help of

“ACTIVE VOCABULARY” section.

Part II




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Have a quick look at the signs below. Do they “warn” or “forbid”? | SAFETY ENGINEERING

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.