МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
WHILE-LISTENINGWatch the video a part by part and fulfill the following exercises: 00:00 – 00:58 8. “What are usual repetitive tasks that cause RSI”? 9. Fill in the gaps in the following part of the text:
00:59 – 01:26 10. Make a list of the main risks. 11. Compare your list and the suggested list. How many differences are there? Which of the risks you think is/are the most dangerous? 12. Think of the ways of how to prevent RSI. 01:27 – 01:45 13. Watch the video and find out the other ways to prevent RSI. 14. Fill in the gaps in the following text:
01:46 – 03:19 15. Watch the video without audio and give comments on what you see, using the following words: place, keep, adjust, easy to use position, comfortable sitting, forearms, elbows, screen, parallel, relaxed, at 90 degrees, in front of you, at eye level, 16. Now watch the video with audio and fill in the gaps in the following text:
03:20 – 07:01 17. Watch the video without inscriptions and comment on each video part using the following words: - Verbs: join, raise, turn, bend, interlock, stretch, put, move, push, pull, place, form, circle, press; - Nouns: palm, finger, back, shoulder, forearm, arm, wrist, chin, head, neck, hand, thumb; - Behind, backward, downward, sideways, upward, forward, in a prayer position. 18. Watch the video with inscriptions and check yourself.
07:02 - end 19. Watch the video and fill in the gaps in the following text:
|
||||||||||||
|