Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






WHILE-LISTENING

Watch the video-track a part by part and answer the following questions:

00:00 – 00:20

5. Fill in the gaps in the following passage with the words you hear:

  Until (1) __________ it has been a stuff of (2) __________ fiction – many (3) __________ joining together, a bit like Lego, to form one big (4) __________ capable of performing tasks too (5) __________ or (6) __________ for (7) __________ . Hundreds of (8) __________ from the UK are working alongside colleagues in (9) __________ to make this vision a (10)__________ . …  

00:21 – 00:44

6. What is in the box shown in the track?

7. What is the aim of this project?

8. Fill in the gaps in the following passage with the words you hear:

  … What do we want to do in the next (1) __________ years is to (2) __________ robots so that they can (3) __________ join and (4) __________ a kind of (5) __________-dimensional artificial (6)__________ . …  

00:45 - end

9. What are the ambitious aims of usage of this new technology?

10. Does the speaker think that we should be worried because of the fact that these robots are going to have mind of their own?

11. When, as it is said in the track, this project is going to be a reality?

POST-LISTENING

12. Do you think that robots have their own mind? Why?

13. Do you think that people should be afraid of robots with their own mind in future? Why?

GADGETS

Part I

1. Look at the pictures (1-4). Can you guess what the things on the pictures are? Answer the following questions:

- What are they made of?

- Which is the most expensive?

- Which is the cheapest?

 

* (“Engineering” Workshop by Lindsey White, OUP; Unit 18, pg.20, ex.1)

 




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
WHILE-LISTENING | Now complete the definitions (1-8) with the words from the text.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.