МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУRepetitio est mater studiorum. Повторення – мати навчання. Латинське прислів'я Варіант 1 1. У поданих словах визначте, як вимовляються підкреслені букви та буквосполучення, поставте та поясніть наголос:
2. Прочитайте слова, поясніть вимову букв Cc таSs:
3. Прочитайте слова, звертаючи увагу на вимову сполученьqu, rh, th:
4. Прочитайте слова, поясніть вимову дифтонгівngu та ti:
5. Прочитайте латинські назви рослин і тварин, поставте та поясніть наголос:
6. Запишіть подані слова в українській транскрипції, поставте наголос:
7. Прочитайте уважно іменники, звертаючи увагу на наголос та визначте основу іменників:
8. Визначте відміну та основу іменників:
9. Узгодьте прикметники, подані у дужках, з іменниками, провідміняйте іменники: prunus,i n - слива (domesticus, a, um - домашній) quercus, us f – дуб (pubescens, entis - пухнастий) secale, is n – жито (silvester, stris, stre - лісовий) lupinus, i m - люпин (albus, a, um - білий) hordeum, i n - ячмінь (sativus, a, um - посівний) taxon, i n - таксон (novus, a, um - новий) humus, i f - грунт (fecundus, a, um - родючий) hyoscyamus, i m - блекота (niger, gra, grum - чорний) prunus, i f - слива (domesticus, a, um - домашній) agropyron, i n - житняк (cristatus, a, um - гребінчастий) alnus, i f – вільха (ruber, bra, brum - червоний) fructus, us m - плід (ruber, bra, brum - червоний) proventus, us m - врожай (bonus, a, um - гарний) quercus, us f - дуб (petraeus, a, um - скельний) acus, us f - голка, колючка (tenuis, e - тонкий)
10. Перекладіть українською мовою, зробіть граматичний аналіз термінів та вкажіть спосіб вираження видового епітета:
11. Перекладіть латинською мовою:
12. Перекладіть українською мовою уніномінальні назви рослин і тварин:
13. Перекладіть латинською мовою уніномінальні назви рослин і тварин:
Варіант 2 1. У поданих словах визначте, як вимовляються підкреслені букви та буквосполучення, поставте та поясніть наголос:
2. Прочитайте слова, поясніть вимову букв Cc таSs:
3. Прочитайте слова, звертаючи увагу на вимову сполученьqu, rh, th:
4. Прочитайте слова, поясніть вимову дифтонгівngu та ti:
5. Прочитайте латинські назви рослин і тварин, поставте та поясніть наголос:
6. Запишіть подані слова в українській транскрипції, поставте наголос:
7. Прочитайте уважно іменники, звертаючи увагу на наголос та визначте основу іменників:
8. Визначте відміну та основу іменників:
9. Узгодьте прикметники, подані у дужках, з іменниками, провідміняйте іменники: fagus,i f - бук (silvaticus, a, um - лісовий) acer, aceris n– клен (campester, stris, stre - польовий) ribes, is n – смородина (niger, gra, grum - чорний) flos, floris m - квітка (albus, a, um - білий) cortex, icis m - кора (durus, a, um - твердий) filix, icis f - папороть (silvaticus, a, um - лісовий) gramen, inis n - злак (annuus, a, um - однорічний) secale, is n - жито (montanus, a, um - гірський) iuglans, ndis f - горіх (niger, gra, grum - чорний) ribes, is n - смородина (ruber, bra, brum - червоний) nuphar, aris n - глечики (luteus, a, um - жовтий) cornu, us n - ріг (magnus, a, um - великий) subspecies, ei f - підвид (rarus, a, um - рідкісний) series, ei f - ряд (geneticus, a, um - генетичний) dies, diei m - день (tepidus, a, um - теплий)
10. Перекладіть українською мовою, зробіть граматичний аналіз термінів та вкажіть спосіб вираження видового епітета:
11. Перекладіть латинською мовою:
12. Перекладіть українською мовою уніномінальні назви рослин і тварин:
13. Перекладіть латинською мовою уніномінальні назви рослин і тварин:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|