Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The High Pre-head.

 

Certain tunes beginning with the high pre-head have been included, as we have seen, in Tone Groups II, IV and VII. The reason for this is that these tunes express the same attitude as those other tunes with the Stepping Head which also belong to Tone Groups II, IV and VII; and these attitudes are quite different from those associated with Tone Groups I, III and VI.

The High pre-head is also found at the beginning of other tunes, and its effect then is not to alter completely the impression made by the tune as a whole, but simply to add vivacity, liveliness, excitement and vehemence to whatever other attitudes the tune in question normally express. As an example, compare:

a) You ııcan’t do /that.

b) ¯You ııcan’t do /that.

 

a) is rather matter-of-fact statement of disapproval; b) is equally a statement of disapproval, but because of the high pre-head it is a good deal more vehement and protesting.

Exactly the same effects are given when the high pre-head occurs before the Stepping or Sliding Heads and before the Rise-Fall, High Rise or Fall-Rise tones.

 

Examples:

¯Good heavens a\bove! ¯I æwish you’d \/told me!
¯I should ^think so, indeed! ¯You’re /going?

References.

1.J. D. O’Connor and G. F. Arnold. Intonation of colloquial English. Western printing services Ltd. Bristol. 1961.

2.Ian Thompson. Intonation Practice. Oxford University Press, 1981.

3.Judy B. Gilbert. Clear Speech. Pronunciation and Listening Comprehension in North American English. Cambridge University Press, 1993.


[1] J. D. O’Connor and G. F. Arnold. Intonation of colloquial English. Western printing services Ltd. Bristol. 1961.

 




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Tone Group X. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.