Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Read you role cards and hold the meeting. At the end, the chairperson should summarise your decisions. Make use of the phrases from the Useful Language box.

Chairperson

You lead the meeting. Ask for participants’ opinions and help them reach agreement. You must decide the following points concerning the launch of Worldbeater:


Its selling price

· Its target customer

· Advertising/promotion

 

Participant 1

You have the following opinions concerning Worldbeater:

Selling price: 240 dollars

Target consumer: professional players

Advertising/promotion specialist magazines

 

Participant 2

You have the following opinions concerning Worldbeater:

Selling price: 150 dollars

Target consumer: all tennis players, all age groups

Advertising/promotion national/local newspapers and TV commercials

 

Participant 3

You have the following opinions concerning Worldbeater:

Selling price: 180 dollars

Target consumer: all tennis players, all age groups

Advertising/promotion advertising in clubs, at tennis courts and in the press

 

Participant 4

You have the following opinions concerning Worldbeater:

Selling price: 200 dollars

Target consumer: people with money and fashion-conscious tennis

players

Advertising/promotion endorsement contracts with famous players or film

stars

 

CASE STUDY

Background

Just over a year ago, two marine equipment manufactures, Muller and Peterson, joined together to form a large company called Muller Peterson Marine (MPM). MPM’s new sales team was made up of representatives of both companies. It was led by Muller’s Sales Manager, and Peterson’s Sales Manager became his deputy.

At the end of the first year, it has become clear that the two groups of sales representatives have very different aims, beliefs and ways of working. These are summarized below.

 




Переглядів: 1119

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Successful meetings | Muller sales representatives

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.