МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Read you role cards and hold the meeting. At the end, the chairperson should summarise your decisions. Make use of the phrases from the Useful Language box.Chairperson You lead the meeting. Ask for participants’ opinions and help them reach agreement. You must decide the following points concerning the launch of Worldbeater: Its selling price · Its target customer · Advertising/promotion
Participant 1 You have the following opinions concerning Worldbeater: Selling price: 240 dollars Target consumer: professional players Advertising/promotion specialist magazines
Participant 2 You have the following opinions concerning Worldbeater: Selling price: 150 dollars Target consumer: all tennis players, all age groups Advertising/promotion national/local newspapers and TV commercials
Participant 3 You have the following opinions concerning Worldbeater: Selling price: 180 dollars Target consumer: all tennis players, all age groups Advertising/promotion advertising in clubs, at tennis courts and in the press
Participant 4 You have the following opinions concerning Worldbeater: Selling price: 200 dollars Target consumer: people with money and fashion-conscious tennis players Advertising/promotion endorsement contracts with famous players or film stars
CASE STUDY Background Just over a year ago, two marine equipment manufactures, Muller and Peterson, joined together to form a large company called Muller Peterson Marine (MPM). MPM’s new sales team was made up of representatives of both companies. It was led by Muller’s Sales Manager, and Peterson’s Sales Manager became his deputy. At the end of the first year, it has become clear that the two groups of sales representatives have very different aims, beliefs and ways of working. These are summarized below.
|
||||||||
|