МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II. Decide whether these statements are true or false.1. A new product may be developed when a company decides to give extended opportunities to its customers. 2. It’s possible for a company to enter a market which is closed to it without any great ideas. 3. If R&D is financed well, original ideas are born easier. 4. The research of customer ideas and needs often gives an impulse to the upgrading of the existing products. 5. Customers usually don’t buy new products if they are more expensive. 6. A really good idea always leads to filling a gap in the market. 7. The University of Oxford owns the company called Isis Innovation. 8. Researchers are getting the company’s help in setting up new businesses. 9. Technologies developed at Oxford are used in manufacturing high quality products. 10. Isis Innovation produces cars and computer software.
III. Find the words in the text which correspond to the following definitions or Synonyms. 1. use v. 2. raise and improve 3. prize 4. smth. that is not or can’t be used anymore 5. cause the existence of smth. 6. row, line or series of things 7. major achievement 8. surroundings, conditions 9. keep safe from some threat 10. make longer, enlarge
IV. Render the article in English. CASE STUDY Minerva A.G. Background Minerva A.G., based in Munich, Germany, is a chain store which sells a range of stylish, innovative products. Many of its products feature new technology, but the stores sell everything from furniture and fashionable clothes to kitchenware and household goods. It is well-known for its original designs and high quality. On the window of every store are the words Creativity, Imagination, Style, Novelty, Originality.
Customer Satisfaction Survey Minerva A.G. sent questionnaires to all its customers. Here is an extract from the Marketing Department’s report.
_________________________________________________________________________________________________________________ Our customers say: 1. Minerva A.G. has very few great new products for customers with busy lifestyle. 2. The range of products is not as wide as it used to be. 3. There are too many high-tech products. Customers want fewer products but more original ones. 4. Most products are over 100 euros. Customers who are looking for gifts think they are too expensive. 5. There are not enough special offers to encourage customers to spend more. _________________________________________________________________ Need for new products Chairperson Ulrika Nielsen and her directors have invited several foreign firms to present their new products to the Minerva A.G. board. All the companies are well-known for their innovation. The directors will choose the best and the most exciting products for Minerva A.G.’s stores.
Company A
|
||||||||
|