МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
The Rising Tone Pattern1 High (Stepping) Head + High Narrow Rise Contour This contour has a strong interrogative force transforming any sentence-type into a question. The meaning of the contour: In statements: (they are actually Yes/No questions with direct word-order) – mild query or puzzlement, disbelief and disappointment. Often used in echoing what has just being said, e.g.: A: Sit down there. – B: Down ΄here? // “Four thousand”, said Bob sadly. “Four thousand? But it’s just a shock!” In questions: asking for repetition, echoing the listener’s question before answering it. E.g.: A: What would you recommend? – B: What would ΄I recommend? 2 High (Stepping) Head + Mid Wide Rise Contour This contour is typically heard in Yes/No questions, alternative questions and tags conveying neutral attitude. E.g.: Did ‘everything go well? Was it black or ‵brown? You came a‵lone, didn’t you? 3 High (Stepping) Head + Low Wide Rise Contour The meaning of the contour: In statements: non-categoric, encouraging further conversation, sympathetic and friendly, e.g.: We’re so ‘pleased to .meet you. In Yes/No questions: genuinely interested, warm and friendly. E.g.: Are you tired? In Wh-questions: interested, warm and friendly, showing as much interest in the other person as in the subject. E.g.: ‘When are you ‘coming ,back? In imperatives (requests, reassurances): friendly, encouraging, soothing, reassuring, e.g.: ‘Take it ,easy. ‘Don’t be ,long. ‘Have another ,helping. Shall I call the doctor? Could you ‘get me some aspirin? 4 Low Head + Low Narrow Rise Contour In all sentence-types: calm, reserved, casual, disapproving, e.g.: No I ,haven’t. He can’t make up his ,mind. Speech Exercises
|
||||||||
|