Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Specify on the SSM based on Compression.

1. «Give me an example», I said quietly. «Of something that means some­thing. In your opinion». (T. Capote)

2. «Не never tired of their (pictures) presence, they represented a substantial saving in death duties. (G. Greene)

3. Bicket did not answer his throat felt too dry. (J. Galsworthy)

4.«For all you know, you're making – I honestly think you're making a mountain» – (J. Salinger)

5.«Made me mad», he ended lamely. (Ph. Turner)

6.«I do think of her – bless her. If I didn't» – Stephen had laid his hand on Maggie's that rested on his arm, and they both felt it difficult to speak. (G. Eliot)

7.A black February day. Clouds hewn of ponderous timber weighing down on the earth... (S. Lewis)

8.His forehead was narrow, his face wide, his head large, and his nose all on one side. (Ch. Dickens)

Identify the SSM based on Recurrence.

1.Whatever our souls are made of, his and mine are the same, and Linton's is as different as a moonbeam from lightning, or frost from fire. (E. Bronte) ...

2.You don't understand. No one you have really loved has died. You just don't understand. (P. Woodford)

3.He went without any tie at all. He went without dinner on Fri­days. (W. Thackery)

4.I could have cried with exhaustion and anger and want of
sleep. (Gr. Greene)

5.Then she would be wanted by the children. She would crawl under the bureau on her hands and knees to find a sock for Toby. She would lie flat on her belly and wiggle under the bed. (J. Cheever)

6.They drove on in silence; but it was a silence that reverberated like thunder in her brain. (E. Glasgow)

7.I wake up and I'm alone, and I walk round Warlley and I'm alone, and I talk with people and I'm alone. (J. Braine)

8.Tolstoy should have lived in a small country – not in Russia, which was a continent rather than a country. (Gr. Greene)

9.She wasn't a very observant girl, Sybil... (I. Shaw)

10.He who had met his love but yesterday, and won her but that morn­ing, and now saw all his hopes break in a moment like a piece of
glass. (R. Stevenson)

3. Keep the conversation going using False Anadiplosis and the counterargu­ments to make the utterance complete.

Model: I'm glad you've heard the truth at last.

The truth? All I heard was your opinions. (P. Woodford)

1.She's after that bedroom suite. With you in the bed.

2.You don't care about your mother.

3.He'll expect you to marry him.

4.Where do we find towels?

5.I think you are exaggerating.




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
C. Link together | Read the sentences in which the SSM grouped under Inversion are used. Define the type of the inversions.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.