Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






SPEECH EXERCISES

 

I. Topics for discussion:

1. The nature of the term “differential equation”.

2. The classification of differential equations according to the number of variables.

3. The classification of differential equations according to the order and the degree of the equation.

 

II. Read the text Integration and give a short summary of it.

 

INTEGRATION

 

The process of elimination by which the differential equation f (x, y, y') = 0 was obtained from the primitive equation f (x, y, C) = 0 is in general not reversible; the action of recovering the primitive, or an equivalent expression, is known as integration. More precisely, to integrate or solve a differential equation of the first order is to determine all the relations f (x, y) = 0 such that the values of y and y' deduced from them in terms of x shall satisfy the differential equation identically.

When an infinitive set of such integrals can be grouped in one comprehensive formula, involving an arbitrary constant, say

f (x, y, C) = 0,

it is known as a general integral; it is in fact either the primitive or an expression equivalent to it. General theory proves that a differential equation of the first order has one and only one distinct general integral. If two integrals exist, each of which involves an arbitrary constant, they can be transformed into one another. Any integral that can be obtained by assigning a definite numerical value to C is a particular integral. But there may be integrals other than those that can be obtained by assigning particular values to C; there are singular integrals.

As an example, the equation

(y')2 – xy' + y = 0

(which is of the first order and second degree) possesses the general integral y = C x – C2; this represents a family of straight lines, and any particular integral corresponds to a definite line in the family. But the equation is satisfied also by y = 1: 4 x2; which represents not a straight line but a parabola. This is a singular integral.

 

 

T E X T IV




Переглядів: 215

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ORDINARY DIFFERENTIAL AQUATIONS | EQUATION AND LOCUS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.