МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль ІІ Дидактика вищої школи.1. Організація самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі. 2. Система підготовки майбутніх учителів до оволодіння технікою взаємодії зі студентами. 3. Технологія особистісно-зорієнтованого навчання у вищий школі. 4. Керівництво самостійною роботою студентів. 5. Сучасні дидактичні концепції освіти. 6. Дидактична школа Олександра Потебні. 7. Дидактична школа Миколи Костомарова. 8. Технології проблемного навчання у вищому навчальному закладі. 9. форми організації навчання у вищому навчальному закладі. 10. Інтерактивні методи навчання у вищому навчальному закладі. 11. Досвід використання ігрових технологій у вищій школі. 12. Технологія формування лекторської майстерності майбутніх викладачів. 13. Особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних школах, гімназіях, коледжах. 14. Болонський процес і вища педагогічна школа. 15. Тестування як метод оцінювання знань, умінь, навичок студентів. Модуль ІІІ. Теорія виховання у вищій школі. 1. Професійна підготовка студентів педагогіч6них університетів до виховної діяльності. 2. Особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних школах, гімназіях, коледжах. 3. Педагогічні основи виховної діяльності громадських організацій у вищому навчальному закладі. 4. Формування педагогічної спрямованості у студентів магістратури 5. національне виховання сучасного студентства. 6. Наукові основи діяльності куратора академічної групи. 7. система підготовки майбутніх вчителів до оволодіння технікою взаємодії зі студентами. 8. Педагогічна діагностика в роботі куратора академічної групи. 9. К. Ушинський про національне виховання. 10. Позааудиторна виховна робота у вищому навчальному закладі.
|
||||||||
|