Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи встановлення цін на виріб.

В цьому підрозділі надати поняття ціни, види цін.

Описати методи встановлення цін на промислові вироби.

Провести розрахунки оптової ціні підприємства та вільної ціни на проектує мий виріб.

 

 

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ДП 5.05160203.06 ПЗ  
Розроб.
 
Перевір.
.
Реценз.
 
Н. Контр.
 
Затверд.
 
Техніко-економічні розрахунки
Літ.
Акрушів
 
ДВНЗ «ХКТД» Гр. МК-    
Основними елементами ринкового механізму є ціна, попит і пропозиція. Співвідношення попиту і пропозиції визначає ціну товару на ринку. Закон попиту відображає залежність між відносною ціною на товар і величиною попиту на нього: зростання попиту впливає на зниження ціни, а його скорочення сприяє зростанню цін на ринку. Ринок - це саморегульована, заснована на економічній свободі система відносин між продавцем і покупцем з приводу обміну, купівлі-продажу товарів (послуг).

Найголовнішим напрямком дослідження ринку є вивчення та прогнозування кон'юнктури ринку - стану економіки в цілому, окремої галузі або конкретного товарного ринку, що формується певними факторами і виражається в кон'юнктурних показниках.

У сучасному розумінні кон'юнктура характеризується сукупністю обставин, виявлених завдяки ринку, від яких залежать процеси піднесення або спаду напруги економічного розвитку і які відображають їх. Кон'юнктура - це по суті ринкова ситуація, яка відображає збіг обставин, від яких залежить і завдяки яким виявляється успіх господарської діяльності.

Пропонується таке визначення кон'юнктури ринку.

Кон'юнктура ринку - це існуюча на ринку економічна ситуація, яку характеризують співвідношення між попитом та пропозицією, рівень та динаміка цін, товарних запасів та інші показники.

Існує два методи дослідження ринку:

Теоретичне - іноді його називають "настільним", тому що таке дослідження часто проводиться в кабінеті, за робочим столом. Це аналіз вже наявних даних, зібраних для інших цілей іншою організацією. Існує два джерела теоретичних, або вторинних, даних:

 

 

Внутрішнє теоретичне дослідження. Являє собою найзручнішу відправну точку для будь-якого діючого підприємства. Аналіз показників діяльності самого підприємства за попередні періоди часто дає корисну інформацію про тенденції розвитку ринку.

Зовнішнє теоретичне дослідження. Одним з найбільших постачальників інформації про ринки є уряд. Інші джерела цієї інформації - комерційні дослідницькі організації, торгові структури, банки.

Практичне - пов'язане з виробленням і збором вихідних даних про діяльності місцевого ринку або про планований ринок діяльності. Практичне дослідження, як правило, передбачає проведення опитування за конкретними напрямами, пов'язаними з Вашим бізнесом, або збір попередніх замовлень від потенційних покупців.

Кожен з цих видів дослідження ринку має свої переваги і недоліки.

 




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕХНІКО- ЕКОНОМІЧНІ РОЗРАХУНКИ | Розрахунок собівартості виробу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.