МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВИСНОВКИ7. ДОДАТКИ. КРЕСЛЕННЯ. МАЛЮНКИДодаток А _ Додаток B_
5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень)___ ________________________________________________________ _______________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ 6. Консультанти розділів проекту (роботи)
7. Дата видачі завдання__________________________________ ДОДАНОК 3
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Студент_ ._ _ ( підпис ) (прізвище та ініціали) Керівник проекту (роботи) ____________ ______________ ( підпис ) (прізвище та ініціали)
ДОДАНОК4 Державний вищий навчальний заклад «Харківський коледж текстилю та дизайну»
5.05160203 "Моделювання та конструювання промислових виробів" (повне найменування інституту, назва факультету (відділення)) Циклова комісія «Моделювання та конструювання промислових виробів, швейного виробництва» (повна назва кафедри (предметної, циклової комісії))
Пояснювальна записка до курсового проекту молодший спеціаліст (освітньо-кваліфікаційний рівень)
на тему:_____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконав: студент ІІІ курсу, групи МКс-31 напряму підготовки Технологія виробів легкої промисловості спеціальності 5.05160203 «Моделювання та конструювання промислових виробів» __ (шифр і назва напряму підготовки, спеціальності)
________________________ (прізвище та ініціали)
Керівник _______ ___________________ (прізвище та ініціали) Рецензент ______ __________________ (прізвище та ініціали)
Харків - 20____ року ДОДАНОК 5
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….... 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ………………………………………………….. 1.1. Назва та призначення виробу, що проектується……………………... 1.2. Вимоги до виробу, що проектується………………………………...... 1.3.Вимоги до матеріалів…………………………………………………… 2. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ……………………………………………… 2.1.Напрямок моди………………………………………………………….. 2.2.Аналіз моделей-аналогів……………………………………………....... 2.3. Розробка та аналіз моделей-пропозицій. Вибір основної моделі…… 2.4.Опис зовнішнього виду моделі………………………………….…....... 3. ЕСКІЗНИЙ ПРОЕКТ……………………………………………………. 3.1.Розробка та обґрунтування матеріалів до виробу…………………….. Таблиця 3.1.1. Характеристика матеріалів……………………………. 3.2. Вибір системи конструювання одягу та її обґрунтування…………… 3.3. Вихідні дані для побудови креслення базової конструкції…….……. 3.3.1 Розмірні ознаки фігури…………………………………………… Таблиця 3.3.1.1.Розмірні ознаки фігури………………………… 3.3.2.Прибавки……… …………………………………… …………….. Таблиця 3.3.2.1.Прибавки ………………………………………... 3.4. Побудова креслення базової конструкції виробу…………………….. 3.4.1.Попередній розрахунок конструкції…………………………....... 3.4.2.Розрахунок та побудова базової конструкції виробу………........ Таблиця 3.4.3.1. Розрахунок креслення конструкції…………… 3.4.4. Побудова модельної конструкції…………………….………...... 4. РОБОЧА ДОКУМЕНТАЦІЯ…………………………………………… 4.1.Побудова кінцевих лекал всіх видів…………………………………… 4.2.Технічне розмноження лекал (градація деталей виробу)…………….. Таблиця 4.2.1. Переміщення конструктивних точок…………..…....... 4.3.Специфікація деталей крою…………………………………………….. Таблиця 4.3.1. Специфікація деталей крою………………………........ 4.4.Складання таблиці вимірювання готового виробу та лекал (табель вимірювань)…………………………………………………………....... Таблиця 4.4.1. Табель вимірювання………………………………........ 5. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА………............. 5.1. Правові основи охорони праці………………………………………… 5.2.Техніка безпеки при виконанні робіт по тематиці курсового проект……………………………………………………………………. 5.3.Пожежна безпека……………………………………………...………… 5.4.Вимоги гігієни та виробничої санітарії……………………………....... 6. ВИСНОВОК……………………………………………………………..…...... . СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..…….......
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|