![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Вправа № 7Дайте відповіді на запитання до тексту.
1. What are the main aims of tourism promotion? 2. What are the requisite conditions for the fastest tourism growth? 3. What organizations are involved in tourism promotion? 4. What are the major kinds of promotion? 5. What is the idea of familiarization trips?
КОНТРОЛЬНЕ ЗАВДАННЯ № 4 Для того, щоб правильно виконати завдання, необхідно засвоїти такі розділи курсу англійської мови за рекомендованим підручником:
1. Узгодження часів. Пряма та непряма мова. 2. Поняття про речення. Прості і складні речення. Розповідні, питальні, спонукальні. Порядок слів в англійському реченні. Головні та другорядні члени речення. 3. Типи запитань та їх граматичні особливості. 4. Герундій та інфінітив.
ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ №1
ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ №2
ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ № 3
ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ № 4
ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ДО ВПРАВИ № 5
ВАРІАНТ 1 Вправа № 1 Переформулюйте речення з прямої у непряму мову.
1. He said, "I'll lend you my car." 2. He asked, "Where did he stay?" 3. "Have you found the book?" she asked me. 4. He said to me, "Come with me." 5. "You must try my home-made pie," he said.
Вправа № 2 Поставте запитання, використовуючи слова у дужках.
1. He decides on prices and discounts because he is a tourism manager. (Who, Why) 2. They are putting a new tour together. (Who, What) 3. He is an experienced tour operator. (Who, What kind of)
|
|||||||||||||||||||||||
|