Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа № 7

Дайте відповіді на запитання до тексту.

 

1. What was the purpose of the Canadian Pacific Railway foundation?

2. What happened in 1883?

3. What goods did the Canadian Pacific Railroad manufacture and what services did it provide before World War II?

4. What was the role of the company during World War II?

5. What is the market position of the company now?

 

ВАРІАНТ 3

Вправа № 1

Переформулюйте речення з прямої у непряму мову.

1. "He left an hour ago," she said.

2. "Why are you looking at me like that?" she asked him.

3. "Has Jack given you his telephone number?" she asked me.

4. "Don't play with matches," his mother said.

5. "May I call you by your first name?" he asked her.

Вправа № 2

Поставте запитання, використовуючи слова у дужках.

 

1. The booking agent handled bookings over the phone. (Who, How)

2. The tourism manager is selecting new employees. (Who, What)

3. Travel agents always provide travel insurance with the tour package. (Who, What kind of)

Вправа № 3

Розкрийте дужки і поставте дієслово у дужках у правильну форму (the -ing formorthe infinitivewith or without "to"). Перекладіть речення.

 

1. We'd better not bother her − she seems ... (study).

2. He must … (practice) that piece for hours – he plays it very well now.

3. She forgot … (invite) her best friend to the party.

4. The baby didn't stop …. (cry) all night.

5. Jane stopped to watch the river … (flow) down the mountainside.

 

Вправа № 4

Заповніть пропуски в реченнях словами, поданими в рамці. Перекладіть речення українською мовою.

pedal boats, couples, public relations, retired people, fitness centre, badge, scuba diving

1. Staff should always wear a name … .

2. Hotel entertainers need good … skills.

3. See you in the … for a quick work-out!

4. The hotel offers lessons in … .

5. Guests can hire … at the beach.

6. This hotel is perfect for young … .

7. Our guests are … − usually over 60.

 

Вправа № 5

Перекладіть речення англійською мовою.

1. Страва, з якою туристи асоціюють Британію, – це риба та смажена картопля.

2. Ресторан на башті CN в Торонто – один з найбільш популярних ресторанів у цьому місті, що пропонує прекрасну їжу і чудові краєвиди.

3. Одна зірка означає, що готель «прийнятний»: він задовольняє основні потреби відвідувачів, є чистим та зручним.

4. Деякі музеї були перетворені у «живі музеї», де актори в костюмах зустрічають відвідувачів і виконують роль героїв з минулого.

5. Шпиль – висока загострена башта на верхівці церкви.

 




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа № 6 | Вправа № 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.