МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕХНОЛОГІЯ ПРИЛАдобудування
Методичні вказівки до виконання курсового проекту для студентів напряму підготовки 6.0909 “Приладобудування” факультету екології та приладо-енергетичних систем, денної та заочної форм навчання
Редакційно-видавничий відділ Луцького національного технічного університету
ЛУЦЬК 2010
ББК 30.10 ТЕХНОЛОГІЯ ПРИЛАдобудування
Методичні вказівки до виконання курсового проекту для студентів напряму підготовки 6.0909 “Приладобудування” факультету екології та приладо-енергетичних систем, денної та заочної форм навчання.
Укладачі: д.т.н. професор Марчук В.І., асистент Мороз С.А.
Рецензенти: ___________Пальчевський Б.О. – д.т.н., професор завідувач кафедри пакування та автоматизації, ЛНТУ; ____________Чалий В.Д. – інженер-технолог відділу головного технолога АТ «СКФ Україна» (публічне).
Відповідальний за випуск: Марчук В.І.
Затверджено науково-методичною радою ЛНТУ, протокол № ___ від «___» ___________ 2010 р.
Затверджено до друку науково-методичною факультуту екології та приладо-енергетичних систем ЛНТУ, протокол № ___ від ________ 2010 р.
Затверджено на засіданні методичного семінару кафедри приладобудування, протокол № ____ від «___» _________ 2010 р.
© Марчук В.І., Мороз С.А. Зміст
Вступ
Даний курсовий проект необхідно виконувати до виданого завдання та креслення самої деталі. Підставою виконання курсового проекту є типові технологічні процеси виготовлення деталей приладів, які наведені в навчальних посібниках з технології приладобудування та технології машинобудування і іншій літературі. Розробку будь-якого технологічного процесу виготовлення деталі, незалежно від її конфігурації, розмірів, маси, матеріалу, з якого вона повинна бути виготовлена, слід починати з глибокого вивчення її службового призначення, а також аналізу вимог точності та шорсткості поверхонь і інших технологічних вимог. Це дає можливість уникнути зайвих операцій механічної обробки, застосувати найменш дороге і найбільш продуктивне обладнання, збільшити економічний ефект. Технологічний процес повинен розроблятися з урахуванням програми випуску і відповідно до дійсних норм та стандартів. Технологія виготовлення деталі повинна бути пов’язана із її службовим призначенням. Це забезпечує узгодження рішень, які приймаються на різних етапах проектування технологічного процесу виготовлення деталі. При розробці технологічного процесу слід використовувати сучасні методи обробки металів із застосуванням новітнього високопродуктивного обладнання, рішення приймати на базі розмірно-точнісного аналізу із врахуванням держстандартів. Основні результати роботи дають підстави подальшої розробки теми на етапі дипломного проектування. При виконанні аналізу за наведеною методикою на практичних заняттях, при підготовці контрольно-курсових і контрольних робіт студенти машинобудівних спеціальностей вузів зможуть закріпити отримані знання, розвинути навички самостійного вирішення питань проектування технологічних процесів обробки виробів, підвищити свою компетентність в частині застосування інженерно-візуальних, розрахункових та експертних методів оцінки технологічності конструкції виробів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|