![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І група «Мій тато»Вчитель. Тато – захисник, годувальник сім'ї. З нього беруть приклад. Це – сила, мужність і, водночас, доброта. Його слово у сім'ї вирішальне. Учні першої групи розкажуть нам які є тата в нашому класі. (Фото і розповідь). Але спершу, дослідник першої групи розкаже нам звідки прийшло слово «тато» і що воно означає. (Довідкову інформацію говорить «дослідник» групи.) Дослідник.Батько, або Тато (англ. father, dad) — чоловік, який є одним з двох батьків нащадка, опікун дитини або декількох дітей, за яких він несе моральну, матеріальну і суспільну відповідальність. Вчитель. Добре, а зараз, послухаємо коротенькі твори про татусів ІІ група «Моя мама» Вчитель. Учні другої групи розкажуть про маму. Мама завжди потрібна своїм дітям – скільки б не було їм років. Вона завжди турбується про дітей, думає про них, а її серце переймається болем дитини навіть на відстані. А що ж позначає це слово? (Слово «дослідникам» другої групи.) Дослідник.Мати - жінка стосовно своєї дитини. Вчитель. Які мамині риси характеру вам подобаються? ( Відповіді дітей) А зараз хочемо послухати гарні слова про мам. (Фота і розповідь) Діти розповідають про своїх мам. ІІІ група «Наші бабусі» Вчитель. А чи може бути справжньою родина, в якій немає старійшин роду, тобто дідусів і бабусь. Коли поруч бабуся, то нам нічого боятися – горе і біду вона розведе руками. Це невгамовна трудівниця, а руки її ніколи не знають спочинку. (Слово «дослідникам» другої групи.) Дослідник.Бабуся-жінка похилого віку, мати батьків. Вчитель. А які ж ваші бабусі? ( Фото і розповідь ) ІV група «Наші дідусі» Вчитель. Дідусь - мудрий чоловік з сивими скронями. Сімейний порадник. Майстер на всі руки? А що позначає це слово? Дослідник.Дідусь-чоловік похилого віку. Батьків або материн батько. Слово четвертій групі. (Фота і розповідь). Вчитель. Молодці. Сподобалися ваші коротенькі розповіді. ІV. Фізкультхвилинка «Ми – одна сім'я» В цьому класі друзі всі ми, раз-два-три. Ви і ми, і ти, і я – раз-два-три. Руку дай тому, хто зліва, Руку дай тому, хто справа, Ми одна сім'я. Посміхнісь тому, хто зліва раз-два-три. Посміхнись тому, хто справа раз-два-три. Ми – одна сім'я. V. Продовження роботи над темою. 1.Робота з підручникомст. 62-63. Читання і обговорення листа дівчинки Валентини. Вчитель.Зараз ви прочитаєте листа Валентини самостійно. Скажете, як ви розумієте слова, які стали заголовком цього листа: «Не звернути з батьківської дороги?» (Самостійне читання учнями листа). Вчитель.Як ви розумієте, слова, які стали заголовком листа? Учні.Жити так, як вчили батьки.
|
||||||||
|