Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І група «Мій тато»

Вчитель. Тато – захисник, годувальник сім'ї. З нього беруть приклад. Це – сила, мужність і, водночас, доброта. Його слово у сім'ї вирішальне.

Учні першої групи розкажуть нам які є тата в нашому класі. (Фото і розповідь). Але спершу, дослідник першої групи розкаже нам звідки прийшло слово «тато» і що воно означає.

(Довідкову інформацію говорить «дослідник» групи.)

Дослідник.Батько, або Тато (англ. father, dad) — чоловік, який є одним з двох батьків нащадка, опікун дитини або декількох дітей, за яких він несе моральну, матеріальну і суспільну відповідальність.

Вчитель. Добре, а зараз, послухаємо коротенькі твори про татусів
(діти розповідають свої твори).

ІІ група «Моя мама»

Вчитель. Учні другої групи розкажуть про маму.

Мама завжди потрібна своїм дітям – скільки б не було їм років. Вона завжди турбується про дітей, думає про них, а її серце переймається болем дитини навіть на відстані. А що ж позначає це слово?

(Слово «дослідникам» другої групи.)

Дослідник.Мати - жінка стосовно своєї дитини.

Вчитель. Які мамині риси характеру вам подобаються? ( Відповіді дітей)

А зараз хочемо послухати гарні слова про мам. (Фота і розповідь)

Діти розповідають про своїх мам.

ІІІ група «Наші бабусі»

Вчитель. А чи може бути справжньою родина, в якій немає старійшин роду, тобто дідусів і бабусь. Коли поруч бабуся, то нам нічого боятися – горе і біду вона розведе руками. Це невгамовна трудівниця, а руки її ніколи не знають спочинку.

(Слово «дослідникам» другої групи.)

Дослідник.Бабуся-жінка похилого віку, мати батьків.

Вчитель. А які ж ваші бабусі? ( Фото і розповідь )

ІV група «Наші дідусі»

Вчитель. Дідусь - мудрий чоловік з сивими скронями. Сімейний порадник. Майстер на всі руки? А що позначає це слово?

Дослідник.Дідусь-чоловік похилого віку. Батьків або материн батько.

Слово четвертій групі. (Фота і розповідь).

Вчитель. Молодці. Сподобалися ваші коротенькі розповіді.

ІV. Фізкультхвилинка «Ми – одна сім'я»

В цьому класі друзі всі ми, раз-два-три.

Ви і ми, і ти, і я – раз-два-три.

Руку дай тому, хто зліва,

Руку дай тому, хто справа,

Ми одна сім'я.

Посміхнісь тому, хто зліва раз-два-три.

Посміхнись тому, хто справа раз-два-три.

Ми – одна сім'я.

V. Продовження роботи над темою.

1.Робота з підручникомст. 62-63. Читання і обговорення листа дівчинки Валентини.

Вчитель.Зараз ви прочитаєте листа Валентини самостійно. Скажете, як ви розумієте слова, які стали заголовком цього листа: «Не звернути з батьківської дороги?»

(Самостійне читання учнями листа).

Вчитель.Як ви розумієте, слова, які стали заголовком листа?

Учні.Жити так, як вчили батьки.




Переглядів: 297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Робота над темою. | Вибіркове читання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.