Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. ВСТУП

МВС України

Харківський національний університет внутрішніх справ

Сумська філія

Кафедра юридичних дисциплін

Міжнародне право

Робочий зошит для самостійної роботи студентів

Денної форми навчання

М. Суми


 

Рекомендовано Науково-методичною радою Харківського національного університету внутрішніх справ

(протокол № 14 від 18.11.2014 року)

Рецензенти:

Завідувач кафедри державно правових дисциплін ДВНЗ «УАБС НБУ», к.ю.н., к.і.н., доцент - Ткаченко А.О.

Кандидат юридичних наук, ст. викл. кафедри конституційного та міжнародного права Харківського національного університету внутрішніх справ – Гудзь Т.І.

 

Міжнародне право. Робочий зошит для самостійної роботи студентів денної форми навчання / В.П. Гробова, Н.Д. Жильнікова – Суми : Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2014. – 158 с.

 

У робочому зошиті пропонуються теоретичні, практичні, тестові завдання для самостійної роботи студентів, метою яких є закріплення та поглиблення знань у міжнародно-правовій сфері.

 

© Гробова В.П., Жильнікова Н.Д., 2014.

© Сумська філія Харківського національного

університету внутрішніх справ, 2014.

І. ВСТУП

Метоювикладання навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з основами теорії та практики міжнародного права, допомогти студентам зрозуміти особливості міжнародно-правових відносин, розкрити загальні положення галузей сучасного міжнародного права та основні напрями розвитку.

Обсяг викладанняскладає 72 години, з них аудиторних – 30.

Успішне опанування матеріалу можливе за умов організації активної навчально-пізнавальної діяльності студентів, написання ними рефератів та доповідей, складання опорних таблиць, роботи з навчальною літературою, міжнародними нормативно-правовими актами, а також наполегливої самостійної роботи. Самостійна робота студентів є складовою навчального процесу, основним засобом опанування навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Самостійне оволодіння та поглиблення знань полягає у вивченні рекомендованої навчальної та теоретичної літератури.

Метасамостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародне право» - сприяти засвоєнню в повному обсязі навчальної програми та формуванню самостійності як особистісної риси та важливої професійної якості, сутність якої полягає в умінні систематизувати, планувати та контролювати власну діяльність.

Завданнямисамостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародне право» є засвоєння відповідних знань, їх закріплення та систематизація, а також їх застосування при виконанні практичних завдань.

Зміст самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародне право» визначається навчальною програмою цієї дисципліни, а також цими методичними матеріалами.

Самостійна робота забезпечує підготовку студентів до поточних аудиторних занять. Основними формами самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародне право» є:

1) опрацювання прослуханого лекційного матеріалу, обов’язкових і додаткових літературних джерел;

2) вивчення окремих тем або питань, передбачених для самостійного опрацювання;

3) підготовка до практичних занять;

4) підготовка до різних форм поточного контролю;

5) пошук та огляд літературних джерел за заданою проблематикою;

6) написання реферату (ІНДЗ) за заданою проблематикою;

7) аналітичний огляд наукових публікацій.

Програмою навчальної дисципліни передбачене індивідуальне науково-дослідне завдання на одну із запропонованих тем.

Індивідуальне науково-дослідне завдання є важливим засобом розвитку у студентів навичок самостійної наукової творчості, кращого засвоєння теоретичного матеріалу. У результаті наукового дослідження студент поглиблює знання з певної правової проблеми.

У процесі написання ІНДЗ студент виявляє своє вміння відбирати, систематизувати і творчо осмислювати матеріал, працювати із спеціальною літературою, робити правильні й обґрунтовані висновки, знаходити в них головне, формулювати та логічно викладати свої думки.

ІНДЗ є обов’язковим для написання кожним студентом. Теми ІНДЗ обираються студентами самостійно, але в одній групі не може ІНДЗ з однієї теми писати декілька студентів. Також студент за погодженням з викладачем може сформулювати тему за своїм бажанням.

За ІНДЗ виставляється оцінка за модуль у графу «самостійна робота», тому впливає на загальну (підсумкову) оцінку.

Структура ІНДЗ містить: титульну сторінку, зміст або план, вступ, основну частину, висновки, список використаних джерел, додатки (за потребою).

Вступ (2 сторінки) обов’язково повинен містити такі структурні елементи:

1. Стисло описується актуальність теми, її значення.

2. Висвітлюють сучасний стан дослідження наукової проблеми, якій присвячено роботу (зазначають науковців, що досліджували такі питання, які аспекти проблем потребують доопрацювання).

3. Вказують об’єкт дослідження.

4. Вказують предмет дослідження.

5. Стисло викладають мету і завдання дослідження.

5. Зазначають структуру роботи.

В основній частині (15 - 18 сторінок) дається критичний аналіз опрацьованої автором наукової літератури та виділяються теоретичні положення, які були вихідними при виконанні практичної частини. У цій частині також обґрунтовується необхідність здійснення певних наукових досліджень.

У висновках (2 сторінки) стисло, переважно у формі тез або нерозгорнутих, лаконічно сформульованих тверджень, має бути зазначено, що зроблено, яких висновків дійшов автор.

Список використаних джерел повинен містити не менше 15 позицій. На всі наукові джерела, подані у списку, повинні бути посилання в тексті ІНДЗ. До списку використаних джерел, оформленого з урахуванням усіх чинних вимог, слід включати новітні видання, у тому числі електронні носії та інтернет-джерела. Правила оформлення посилань, що зазначені в додатку, обов’язково мають бути дотримані.

Робота може містити додатки: допоміжний матеріал у вигляді порівняльних таблиць, схем, графіків, діаграм, аналізу статистичних даних, прикладів з практики, зразків документів, тощо.

Обсяг основного матеріалу ІНДЗ (без вступу, висновків) становить приблизно 20 - 25 сторінки машинописного тексту: шрифт – Times New Roman, інтервал – 1,5, кегль – 14, поля: верхнє, нижнє, ліве – 2 см; праве 1,5 см.

ІНДЗ повинне бути написане відповідно до плану, який розробляється студентом. Під час роботи над обраною темою студенту необхідно спочатку вивчити підібрані джерела. Усі джерела умовно можна поділити на такі групи: міжнародні акти, вітчизняне законодавство, монографії, періодичні видання і довідкова література, матеріали судової практики. Рекомендується переглянути 2-3 наукові праці, зосередивши увагу на структурі наукового твору, системі доказів автора, послідовності й способах викладання матеріалу, використаних мовних засобах і технічному оформленні праці.

Після вивчення необхідної літератури, зібравши достатній матеріал для висвітлення теми, слід перейти до його повної обробки, упорядкування, аналізу і викладу згідно із складеним планом. Студент повинен зрозуміло та логічно висвітлювати свої та запозичені з використаних джерел думки. При цьому неприпустиме зловживання цитатами, їх потрібно вживати для підтвердження своїх або інших думок у тій частині, яка безпосередньо стосується обраної теми роботи. Необхідно, щоб автор при виконанні ІНДЗ висловлював власне ставлення до описуваних подій та давав оцінку використаній літературі.

Як було зазначено, кожна цитата або думка, запозичена з праці іншого автора, має обов’язково супроводжуватися посиланням на використане джерело. Аналогічне посилання є обов’язковим і тоді, коли використовуються цифри, факти, схеми тощо.

Посилання, вміщене поряд із описом загального змісту праці, її провідної думки, має порядковий номер відповідного джерела в списку використаних джерел. У тексті цей номер пишуть у квадратних дужках, наприклад [1], або, якщо посилання робиться на кілька праць, [1-3]. Посилання, яке супроводжує цитату або переказ конкретної думки, аргумент, цифрові дані тощо, має складатися з номера відповідного джерела і номера сторінки, з якої взято цитату або аргумент, наприклад [1, 54] або [1, 23-26]. Якщо на одній сторінці наводиться кілька посилань на одне й те саме джерело, тоді в другому і наступних посиланнях замість номера джерела пишуть „Там само” і, якщо потрібно, номер сторінки, на яку роблять посилання, наприклад [Там само. – С. 16].

Робочий зошит повинен вестися охайно. Систематичне ведення робочого зошита сприятиме закріпленню знань, допоможе при підготовці до практичних занять, екзамену з цієї дисципліни. Протягом часу відведеного для вивчення даної дисципліни робочий зошит перевіряється і оцінюється викладачем.

Матеріал згрупований відповідно до програми курсу, передбачена різнопланова самостійна робота студентів з окремих тем у межах одного модуля.

Подається список основної літератури, словників і довідників, а також додаткова література для засвоєння основних аспектів курсу.

 

 




Переглядів: 202

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.