Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Отже, концепція маркетингу — це інтегрована, орієнтована на споживача і прибуток філософія бізнесу.

 

Концепція маркетингу охоплює вплив на ринок не окремих інструментів, а встановленої їх композиції, яка одержала назву «маркетингу-mіх». Серед різноманітних спроб представлення структури маркетингу-тіх, особливо популярною є так звана концепція «Four Ps», або чотирьох «Рs»: рrodukt, price, place, promotion [45, с. 71]. Отже, основними складовими частинами комплексу маркетинг-mіх (рис.1.3) є:

1. товар, його асортимент, якість, дизайн, параметри, упаковка, торговельна марка, сервіс, гарантії, умови повернення і утилізації;

2. ціна, яка включає прейскурантну вартість, пільгові знижки, умови фінансування, кредитування, терміни сплати за купівлю;

3. товаропросування або дистрибуція — переміщення товарів, канали розподілу, розміщення запасів, транспортування, організація торговельного продажу.

4. комунікація або промоція включає стимулювання збуту, реклама, суспільні відносини, прямий продаж, пропаганду купівлі і застосування;

Тема 2. Маркетинг як відкрита мобільна система

 

2.1. Види маркетингу та їх застосування.

2.2. Маркетингове середовище.

 




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зростання обсягів виробництва товарів. Дана залежність переважно моделюється гіперболічною функцією: | ВИДИ МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.