Отже, концепція маркетингу — це інтегрована, орієнтована на споживача і прибуток філософія бізнесу.
Концепція маркетингу охоплює вплив на ринок не окремих інструментів, а встановленої їх композиції, яка одержала назву «маркетингу-mіх». Серед різноманітних спроб представлення структури маркетингу-тіх, особливо популярною є так звана концепція «Four Ps», або чотирьох «Рs»: рrodukt, price, place, promotion [45, с. 71]. Отже, основними складовими частинами комплексу маркетинг-mіх (рис.1.3) є:
1. товар, його асортимент, якість, дизайн, параметри, упаковка, торговельна марка, сервіс, гарантії, умови повернення і утилізації;
2. ціна, яка включає прейскурантну вартість, пільгові знижки, умови фінансування, кредитування, терміни сплати за купівлю;
3. товаропросування або дистрибуція — переміщення товарів, канали розподілу, розміщення запасів, транспортування, організація торговельного продажу.
4. комунікація або промоція включає стимулювання збуту, реклама, суспільні відносини, прямий продаж, пропаганду купівлі і застосування;