Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТОВАР, ЙОГО СУТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ

Використовуючи маркетинг стосовно певного виробу чи послуги завждиприймається рішення щодо:

§ створення товару чи пристосування вже існуючого товару відповідно до побажань і очікувань споживачів;

§ вибору найкращого шляху доведення товару до споживача і місця продажу;

§ умов контракту — величини цін, термінів оплати і т. д.;

§ способів інформації потенційних покупців щодо пропонованого товару.

§ Вказані рішення, таким чином, охоплюють комплекс елементів міркстингу-mіх і включають:

q товар (product);

q товаропросування чи дистрибуцію (place);

q ціну (price);

q засоби комунікації чи промоцію (promotion).

Умовою успішною функціонування на ринку товарів і послуг якої фірми є виробництво таких товарів, які могли б задовольняти зростаючі потреби споживачів і приносили б прибуток. Товарному виробництву підпорядковуються усі зусилля фірми, ресурси, вкладення, фонди і трудові зусилля працівників і спеціалістів. Успішне поєднання усіх перелічених складових частин системи товарного виробництва, а також залучення відповідних елементів та важелів просування товарів, стимулювання збуту і застосування передових досягнень торгівлі і сервісу гарантує фірмі високі передові позиції у товарно-ринковому середовищі всередині країни і на міжнародному ринку.

За останні роки у системі товарного виробництва стались важливі зміни, пов'язані з особливостями не тільки фізичного, матеріального задоволення від товару чи послуги, але і культурного, духовною, морального. Це пов'язано з насиченістю товарного ринку, великою кількістю товарів-замінників та високою якісною конкуренцією товарів.

Та перш ніж розглядати усі супровідні властивості товарів та особливості їх обслуговування після продажу, доцільно вияснити суть та значення товарів і розглянути їх класифікацію.

 


Рис.2.1. Класифікація товарів

 
 
!


Усі товари, виготовлені для продажу покупцям і споживачам, класифікують на такі види:

· за призначенням;

· за характером вжитку і ступенем обробки;

· за терміном використання;

· за ціною;

· за способом використання, експлуатації, утилізації.

За споживчими звичками товари групуються за наступними ознаками:

o товари повсякденного попиту (частого користування з мінімальними зусиллями);

o товари попереднього вибору (порівняння у процесі вибору і придбання за показниками придатності, якості, ціни, упаковки);

o товари особливого попиту (товари з унікальними характеристиками, окремі марочні вироби);

o товари пасивного попиту (відсутність знань про товар).

Детальна класифікація товарів подана на рисунку 2.1.

Відповідно до концепції Т. Левітта в структурі товару можна відокремити чотири складових частини, а саме: серцевину товару, товар реальний (товар у реальному втіленні), товар із підсиленням та потенційний товар [46, с. 5.].

Отже, будь-який товар розглядається з точки зору чотирьох рівнів:

1. Серцевина товару (ідея задоволення потреби) - це та основна послуга або вигода, завдяки якій покупець придбав товар.

2. Товар в реальному виконанні (готовий для продажу виріб) це пропонований для продажу товар з рівнем якості, набором властивостей споживання та користування, специфічним оформленням, назвою торговельної марки, упакуванням.

3. Товар з підкріпленням(перелік додаткових послуг) це продукт продажу в реальному виконанні з супроводжуючим поясненням обслуговування, користування, термінів гарантії, особливостей монтажу, профілактичним сервісним обслуговуванням тощо.

4. Потенційний товар. Левітт Т. вважає, що потенційний продукт охоплює все, що може зробити продукт дуже привабливим і притягує покупця [46, с. 11].




Переглядів: 1197

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 3. | ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.192 сек.