Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відомо декілька типів кривих життєвого циклу товарів.

§ Крива, яка носить назву «Бум»є властивою длядуже популярних товарів із стабільним збутом протягом трипалого часу (джинсовий одяг, взуття фірми «Саліта», одяг фірми «Адідас»,напої «Кока-кола», «Спрайт» та інше).

§ Крива, яка носить назву «Сезон»є більш характерною для виявлення ЖЦТ окремих продуктів харчування, одягу, взуття, сезонного використання техніки для обробітку землі тощо.

§ Крива під назвою «Ностальгія» або «Відновлення»означає повернення на ринок колись дуже відомих товарів, які тимчасово зникли або знизили свою популярність.

§ Життєвий цикл товарів під назвою «Спалах»означає раптовий стрімкий продаж та популярність, а потім різкий спад.

§ Крива під назвою «Тривале захоплення»притаманна товарам і послугам, які с популярними та стабільними протягом певного часу, задовольняючи життєво необхідні запити споживачів.

В залежності від виду товару, його призначення, умов і строків використання криві ЖЦТ відрізняються одна від одної.

Тривалість ЖЦТ товарів різного та однакового призначення залежить, крім вище перелічених факторів, від соціально-економічного становища громадян — покупців, рівня доходів, інфляції, традицій, смаків і навиків, демографічних змін у суспільстві, структури населення та щільності, рівня обізнаності та соціального стану спокою. Особливості ЖЦТ і його стадій передбачає своєрідний підхід до його конкретизації та пояснення (табл. 2.1)

Модифікація маркетингових засобів проявляється у:

q зниженні цін з метою привернення уваги і виходи на нові сегменти ринку;

q розробці нових видів реклами, стимулювання збуту, додаткових послуг у після продажному обслуговуванні.

Модифікація ринку полягає у спробах знайти нові ринки, винайти нові сфери застосування та ефективного використання товарів за допомогою реклами і т. д.




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ | АСОРТИМЕНТ ТА НОМЕНКЛАТУРА ТОВАРІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.