Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відомо декілька типів кривих життєвого циклу товарів.

§ Крива, яка носить назву «Бум»є властивою длядуже популярних товарів із стабільним збутом протягом трипалого часу (джинсовий одяг, взуття фірми «Саліта», одяг фірми «Адідас»,напої «Кока-кола», «Спрайт» та інше).

§ Крива, яка носить назву «Сезон»є більш характерною для виявлення ЖЦТ окремих продуктів харчування, одягу, взуття, сезонного використання техніки для обробітку землі тощо.

§ Крива під назвою «Ностальгія» або «Відновлення»означає повернення на ринок колись дуже відомих товарів, які тимчасово зникли або знизили свою популярність.

§ Життєвий цикл товарів під назвою «Спалах»означає раптовий стрімкий продаж та популярність, а потім різкий спад.

§ Крива під назвою «Тривале захоплення»притаманна товарам і послугам, які с популярними та стабільними протягом певного часу, задовольняючи життєво необхідні запити споживачів.

В залежності від виду товару, його призначення, умов і строків використання криві ЖЦТ відрізняються одна від одної.

Тривалість ЖЦТ товарів різного та однакового призначення залежить, крім вище перелічених факторів, від соціально-економічного становища громадян — покупців, рівня доходів, інфляції, традицій, смаків і навиків, демографічних змін у суспільстві, структури населення та щільності, рівня обізнаності та соціального стану спокою. Особливості ЖЦТ і його стадій передбачає своєрідний підхід до його конкретизації та пояснення (табл. 2.1)

Модифікація маркетингових засобів проявляється у:

q зниженні цін з метою привернення уваги і виходи на нові сегменти ринку;

q розробці нових видів реклами, стимулювання збуту, додаткових послуг у після продажному обслуговуванні.

Модифікація ринку полягає у спробах знайти нові ринки, винайти нові сфери застосування та ефективного використання товарів за допомогою реклами і т. д.




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ | АСОРТИМЕНТ ТА НОМЕНКЛАТУРА ТОВАРІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.