МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
В практиціo Прейскурантні ціни використовуються як стабільні ціни, встановлені державою на відповідні товари, як правило, у виробництві засобів виробництва та засобів виробничо-технічного обслуговування. o Контрактна ціна встановлюється у контракті між двома сторонами на виконання робіт, послуг чи продажу у загальних цифрах. o Розрахунково-договірна ціна встановлюється на основі попередніх економічних розрахунків, основні елементи якої включені у договорі. o Виробнича ціна — це ціна, яка вміщує основні витрати, що пов'язані і виробництвом, без надбавок плюс середній прибуток. o Гуртова ціна — це ціна, з допомогою якої фірма здійснює продаж товарів великими партіями для реалізації торговельним організаціям. o Роздрібна ціна— це ціна, з допомогою якої здійснюється продаж: одиницями товарів конкретним покупцям. o Споживча ціна включає крім виробничої ціни і надбавок витрати з додаткових затратних елементів щодо використання та споживання. o Відпускна ціна — це ціна, за якою здійснюється продаж окремих товарів та їх партій на основі врахування собівартості товарів. o Світова ціна — це ціна, яка визначається на базі врахування цін країн-експортерів, встановлених на аукціонах, біржах. o Монопольна ціна — це ціна, яку встановлюють великі підприємства-монополісти окремих видів товарів. o Картельна, корпоративна ціна — це ціни, встановлені на основі договору між учасниками картелів, директоратом міжнародних корпорацій. o Пропозиції — це ціна, яка пропонується продавцем, як правило без надбавок. o Попиту — це ціна, яка склалась на ринку серед покупці на окремий товар і визначений ринок. o Купівлі-продажу — це ціна, що визначається у договорі на доставку товарів,. її різновидності: сіф, фоб, фар та франко. o Середньостатистична— це середня ціна за відповідний термін на окремий товар. o Експортна — це ціна на товари, які реалізуються за рубіж. o Імпортна — це ціна на товари, які ввозяться на внутрішній ринок з-за кордону. o Поточна— це ціна на товар на дату маркетингового дослідження. o Базова— це ціна, якою користуються з метою порівняння якості товарів, виходячи із сорту, поживної та конструктивної властивостей. o Довідкова— це ціна, яка вміщує рівень фактичних витрат за минулий період і використовується для порівняння або як вихідна ціна.
|
||||||||
|