МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Попередня оцінка нових стратегій підприємств.Процес розроблення цінової стратегії складається з трьох етапів: 1) збір вихідної інформації(оцінка витрат, уточнення фінансових цілей, визначення потенційних покупців, уточнення маркетингової стратегії, визначення потенційних конкурентів); 2) стратегічний аналіз (фінансовий аналіз, сегментний аналіз ринку, аналіз конкуренції, оцінювання впливу державного регулювання); 3) формування стратегії (визначення кінцевої цінової стратегії).
Принцип розумного ризику в підприємницькій діяльності За ухвалення рішення керуються таким співвідношенням імовірностей здійснення та нездійснення подій, за якого приблизно дві третини шансів сприяють успіху, а одна третина шансів йому не сприяє.
Принципи і методи дослідження чутливості покупців до рівнів цін Класифікація методів кількісної оцінки цінової чутливості покупців: методи, що ґрунтуються на аналізі фактичних даних про покупки (покупці реагуватимуть так само як вони в минулому реагували на зміни цін товарів, що в їхніх очах є аналогами), методи, що ґрунтуються на аналізі даних про покупки в умовах контрольованого експерименту (експерименти в магазинах, експериментальні покупки в умовах лабораторії), вивчення вподобань і намірів покупців в умовах неконтрольованого опитування (безпосереднє анкетування, визначення готовності до покупки, крива ймовірності покупок, параметричне позиціонування – включення ціни в опис товару як одного з його параметрів, атрибутів), дослідження вподобань і намірів покупців у контрольованих експериментатором умовах (аналіз імітованих покупок, декомбінаційний аналіз – можливість оцінити чутливість до рівня ціни чи до ін. властивостей товару шляхом декомбінації, розкладання ціни;).
|
||||||||
|