Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Попередня оцінка нових стратегій підприємств.

Процес розроблення цінової стратегії складається з трьох етапів: 1) збір вихідної інформації(оцінка витрат, уточнення фінансових цілей, визначення потенційних покупців, уточнення маркетингової стратегії, визначення потенційних конкурентів); 2) стратегічний аналіз (фінансовий аналіз, сегментний аналіз ринку, аналіз конкуренції, оцінювання впливу державного регулювання); 3) формування стратегії (визначення кінцевої цінової стратегії).

 

Принцип розумного ризику в підприємницькій діяльності

За ухвалення рішення керуються таким співвідношенням імовірностей здійснення та нездійснення подій, за якого приблизно дві третини шансів сприяють успіху, а одна третина шансів йому не сприяє.

 

Принципи і методи дослідження чутливості покупців до рівнів цін

Класифікація методів кількісної оцінки цінової чутливості покупців: методи, що ґрунтуються на аналізі фактичних даних про покупки (покупці реагуватимуть так само як вони в минулому реагували на зміни цін товарів, що в їхніх очах є аналогами), методи, що ґрунтуються на аналізі даних про покупки в умовах контрольованого експерименту (експерименти в магазинах, експериментальні покупки в умовах лабораторії), вивчення вподобань і намірів покупців в умовах неконтрольованого опитування (безпосереднє анкетування, визначення готовності до покупки, крива ймовірності покупок, параметричне позиціонування – включення ціни в опис товару як одного з його параметрів, атрибутів), дослідження вподобань і намірів покупців у контрольованих експериментатором умовах (аналіз імітованих покупок, декомбінаційний аналіз – можливість оцінити чутливість до рівня ціни чи до ін. властивостей товару шляхом декомбінації, розкладання ціни;).

 




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Покажіть, як змінюється обсяг продажу товарів при зміні цін за умови різної еластичності попиту. | Психологічне сприйняття ціни.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.