МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Передмова06-01-141
Методичні ВКАЗІВКИ до самостійної роботи з дисципліни ,,УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ” для студентів зі спеціальності 7.03050401 ,,Економіка підприємства” денної та заочної форм навчання
Рекомендовано методичною комісією зі спеціальності «Економіка підприємства» Протокол № 3 від «30»жовтня 2013 р.
Рівне 2013 Методичні вказівкидо самостійної роботи з дисципліни «Управління проектами» для студентів зі спеціальності 7.03050401 «Економіка підприємства» денної та заочної форм навчання / А.Й.Жемба. – Рівне: НУВГП, 2013. – 52 с.
Упорядник: А.Й.Жемба, к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки
Відповідальний за випуск: Н.Б.Кушнір, к. е. н., проф., завідувач кафедри економіки підприємства
ЗМІСТ
© Жемба А.Й., 2013 © НУВГП, 2013
передмова
Тлумачний словник трактує поняття “проект” як розроблений план, задум, попередній текст будь-якого документу. Проект – це документ, який містить систему взаємопов’язаних у часі й просторі та узгодженими заходів і дій, спрямованих на розвиток підприємства. Розробка інвестиційних проектів повинна стати законом для всіх форм і видів підприємництва.В проектах розглядаються науково-технічні, технологічні, організаційні, соціальні, фінансові та інші аспекти підприємницької діяльності. Основним принципом концепції управління проектами є: ▪ поглиблення рівня обґрунтованості інвестиційних рішень шляхом багатоваріантних (не менше трьох) та багатофакторних оцінок (технологічних, економічних, соціальних, екологічних); ▪ високий ступінь координації та контролю у процесі його реалізації; ▪ системний аналіз та постійне відстежування зовнішніх факторів і їх змін (кон’юнктури ринку непередбачених обставин та негативних факторів, які можуть виникати). В практиці підприємницької діяльності, пов’язаної з інвестиціями, як правило, виникають питання: де взяти гроші, як їх обліковувати та ефективно використовувати. Відповісти на ці та інші запитання буде набагато простіше фахівцю з інвестиційного менеджменту. Навчальна дисципліна “Управління проектами” передбачає ґрунтовне вивчення майбутніми фахівцями теоретичної та методологічної бази даного напряму діяльності. Передбачено вивчення таких тематичних розділів, як: · процес управління підприємницькими проектами; · оцінка та прогнозування інвестиційного ринку; · концепція підприємницького проекту; · технологія розробки і реалізації проектних рішень; · інвестиційне проектування; · обґрунтування бізнес-проектів; · експертиза та оцінка проектів; · механізми управління проектами; · комп’ютерні технології управління проектами. Практична частина курсу передбачає формування елементарних навичок створення й управління різноплановими проектами, поєднання яких у різних комбінаціях дасть змогу ефективно використовувати інвестиційні ресурси будь-якої підприємницької структури. Значна увага приділена використанню пакетів прикладних програм. Рівень засвоєння знань передбачено оцінювати за допомогою контрольної тестової програми, яка є складовою частиною комплексу контрольних робіт з дисципліни.
|
||||||||||||||||||||||||
|