МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Голова циклової комісії___________Міністерство ОСВІТИ І НАУКИ України Аграрний коледж управління і права ПОТАВСЬКОЇ ДЕРЖАВОЇ АГРАРНОЇ АКАДЕМІЇ ЗАТВЕРДЖЕНО: Завідувач практикою__________ Ю.А. Старченко «____»________2014 р.
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ З МАРКЕТИНГУ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ЗВІТУ Для студентів спеціальності 5.03060101 «Організація виробництва»
Полтава 2014 р. Розробка комплексу маркетингу фірми: Методичні вказівки до виконання звіту з практики з дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальності 5.03060101 «Організація виробництва» / Укл. Корилюк С.І. – Полтава: Аграрний коледж управління і права ПДАА, 2014 – 20 с.
Рецензент: викладач-методист Старченко Ю.А.
Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії організації виробництва, менеджменту і маркетингу Протокол № ____ «____» _______________ 201_ р. Голова циклової комісії___________ Ю.А. Старченко
© Корилюк С.І. 2014 Зміст
Вступ
Практика з маркетингу є завершальною узагальнюючою роботою студентів з вивчення цієї дисципліни. Метою практики є закріплення, поглиблення і систематизація знань студентів щодо основних тем дисципліни «Маркетинг», розвиток аналітичних здібностей і творчого підходу до вирішення маркетингових управлінських завдань, отримання практичних навичок щодо організації маркетингової діяльності у підприємстві. Збір аналітичних даних для складання звіту з практики здійснюється самостійно студентами на основі вторинних даних, представлених в рекламних проспектах і внутрішніх документах підприємства, а також в галузевих, комерційних журналах, газетах. Практика з дисципліні побудована так, що студент послідовно опановує маркетингові інструменти та розробляє маркетингову стратегію діяльності підприємства. Звіт з практики оформлюється відповідно до вимог ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення». Робота може бути віддрукована або розбірливо написана від руки. Захист звіту з практики проводиться у формі обговорення, що дає можливість студентам набути навичок відстоювання своїх думок і рішень, уміння ясно і чітко відповідати на поставлені питання. 1. Робочий план проведення НАВЧАЛЬНОЇ практики з дисципліни «МАРКЕТИНГ» 1.1. Тематичний план
1.2. Зміст занять Тема 1. Проведення маркетингового дослідження
Завдання 1. Розробити спеціалізовану анкету. Провести анкетне опитування. Отримати інформацію про існуючих і потенційних споживачів. Описати вибіркову сукупність. Завдання 2. Провести сегментацію ринку споживачів. Охарактеризувати сегменти ринку. Виділити найпривабливіший цільовий сегмент з точки зору таких критеріїв, як чисельність потенційних споживачів сегменту (необхідно розрахувати цільовий сегмент), стійкість сегменту і ринкові можливості підприємства щодо роботи з даним сегментом. Завдання 3. Для кожного цільового сегменту необхідно визначити споживчі переваги якими керуються споживачі при покупці товару. Завдання 4. Визначити які стратегії позиціювання використовує фірма-виробник. Тема 2.Товарно-марочний аналіз
Завдання 1. Виявити належність досліджуваного товару до певної класифікаційної групи і описати найбільш характерні риси цієї групи. Завдання 2. Намалювати та проаналізувати існуючий товарний знак або запропонувати і намалювати свій товарний знак, обґрунтувавши його доцільність з точки зору психологічного сприйняття поєднання кольорів, шрифту, символів, ілюстрацій тощо. Завдання 3 Виділити і охарактеризувати шари упаковки, а також представити ескізи кожного шару упаковки з вказівкою розмірів і всієї необхідної інформації. Визначити повноту, достовірність, привабливість маркіровки з точки зору споживачів і вимог сертифікації і стандартизації. Завдання 4. Розкрити комплекс передпродажних і післяпродажних послуг, покликаних підвищити попит на товар і привернути додаткову увагу споживачів. Завдання 5. Проаналізувати життєвий цикл вибраного для дослідження товару, виявити специфіку його стадій, особливості переходу від однієї стадії до іншої, а також запропонувати комплекс маркетингових заходів щодо подовження життєвого циклу товару. Завдання 6. Визначити рівень конкурентоспроможності досліджуваного товару.
Тема 3. Формування цінової політики підприємства
Завдання 1. Визначити цілі ціноутворення. Завдання 2. Проаналізувати ціни на товари конкуренти. Провести порівняння ціни і якості досліджуваного товару з його аналогами у конкурентів. Завдання 3. Розкрити і обґрунтувати цінові стратегії що вживані до досліджуваного товару.
Тема 4.Організація руху товару і збуту товару
Завдання 1. Визначити кількість каналів розподілу, їх структуру, довжину і ширину з врахуванням специфіки товарів. Завдання 2. Розробити механізм управління каналами руху товару (горизонтальний канал або вертикальні маркетингові системи (корпоративна, договірна, адміністративна)). Завдання 3. Запропонувати оптимальну схему оптової торгівлі (оптові бази, оптові склади). Завдання 4. Розвернути стратегію роздрібних магазинів (незалежне роздрібне підприємство, відділ, що орендується, ланцюг роздрібних торговців, роздрібна франшиза). Завдання 5. Охарактеризувати дійових осіб в розподілі, як власну службу збуту підприємства, так і посередників-збувальників, наприклад, дилера, дистриб'ютора, комісіонера, торгівельного агента, брокера, уточнити їх функції. Завдання 6. Розробити систему складів проміжного зберігання і сервісних служб, методи транспортування.
Тема 5. Розробка системи просування товару
Завдання 1. Вибрати види рекламних засобів і визначити їх оптимальний набір. Завдання 2. Визначити зміст інформації, яку потрібно повідомити потенційним споживачам про товар, підприємстві або що задовольняється даним товаром потреби; уточнити суб'єкт або адресат реклами, тобто групу споживачів, що реагують і здатних купити товар; виявити мотиви реклами, виділяючи їх в рекламному посланні для залучення уваги споживачів до товару, наприклад, унікальність товару, повнота асортименту тощо. Завдання 3. Скласти декілька рекламних повідомлень: сформулювати заголовок і підзаголовок, скласти основний текст, виконати ілюстрації, використовуючи фірмову символіку підприємства (колір, шрифт, товарний знак) Завдання 4. Запропонувати декілька слоганів, вибрати персонажів реклами і музичний супровід. Завдання 5. Скласти графік рекламних повідомлень, в якому рекламні заходи координуються за часом (по місяцях, тижнях, днях, годинах, хвилинах і секундах), по видах реклами і засобах її поширення. Завдання 6. Розрахувати бюджет на просування товару
Тема 6. Розробка програми (стратегії) маркетингу
Завдання 1. Визначити місію і цілі підприємства. Завдання 2. Описати або запропонувати прийнятну для підприємства структуру служби маркетингу (продуктову, функціональну, ринкову, сегментну, продуктово-ринкову тощо); Завдання 3. Зформулювати цілі маркетингу, наприклад, по рівню продажів, відносно споживачів, по просуванню товару; Завдання 4. Зробити SWOT-аналіз фірми (сильні і слабкі сторони підприємства, можливості і загрози зовнішнього середовища).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|