МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З М І С Т
Додаток Д Приклад побудови таблиці
Таблиця__________ (номер) нумераційний заголовок _______________________________________ (назва таблиці) тематичний заголовок
Додаток Е ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
КАФЕДРА ЕКОНОМІКИ І МАРКЕТИНГУ
РЕЦЕНЗІЯ НА КУРСОВУ РОБОТУ З ПРЕДМЕТУ_______________________________________________ СТУДЕНТ(КИ) ГРУПИ____________________________________________________ НА ТЕМУ______________________________________________________________
РЕЦЕНЗОВАНА РОБОТА МАЄ ОБСЯГ_______СТОРІНОК ДРУКОВАНОГО ТЕКСТУ МІСТИТЬ_____ТАБЛИЦЬ,______РИСУНКІВ,______РОЗДІЛІВ, ВИСНОВКІВ,СПИСКУ ЛІТЕРАТУРИ (_____ПОЗИЦІЙ). ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ І ЗАУВАЖЕННЯ: ___________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________
РЕЦЕНЗЕНТ:______________________________________ Додаток Ж Приклади оформлення бібліографічного опису у списку використаної літератури,
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|