Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Продовження таблиці 7.1

                  +28 +9 -15   - потім – мергелі. В т.5 – підошва вапняків. В т.6 – підошва пісковиків. В т.7 і далі 10 м – алевроліти, потім – аргіліти. Між т.8 і 9 – гравеліти.
ВАРІАНТ №13
                                +22   -20 +20 -   -18 +18   +12   - В т.1 – покрівля вапняків. Азимут падіння – 7°, кут – 30°. В 8 м від т.2 – покрівля мергелів. В 17 м від т.3 – покрівля пісковиків. В т.4 – покрівля алевролітів. Азимут падіння – 9°, кут – 30°. В 5 м від т.6 – покрівля гравелітів. В т.7 – підошва гравелітів. Азимут падіння – 10°, кут – 31°. В т.8 – підошва окремнілих вапняків. В т.9 і далі – аргіліти.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8.

ВИЗНАЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗАЛЯГАННЯ ШАРІВ ПО ГЕОЛОГІЧНІЙ КАРТІ. ПОБУДОВА РОЗРІЗУ НАХИЛЕНО ЗАЛЯГАЮЧИХ ШАРІВ ПО ЛІНІЇ, ПРОВЕДЕНІЙ ВХРЕСТ ПРОСТЯГАННЯ ПОРІД І В ДІАГОНАЛЬНОМУ НАПРЯМКУ

Мета роботи. На практиці іноді виникає необхідність визначення елементів залягання нахиленого шару (особливо кута падіння. Тому студенти повинні навчитися встановлювати ці параметри.Крім того,студенти повинні навчитися будувати розріз через ділянку порід, що залягають нахилено по геологічній карті, що допоможе прослідкувати характер залягання шарів на глибині і таким чином встановити глибинну будову території. Розрізи через моноклінальні і складчасті структури прийнято будувати вхрест протягання структур.

Разом з тим, оскільки на території може бути декілька структурних комплексів порід із різним характером залягання, або елементи залягання деяких шарів не попадають на лінію розрізу, часто доводиться будувати розрізи не вхрест простягання, а в діагональному до простягання напрямку.

За таких умов кути падіння шарів будуть відрізнятися від дійсних. На лабораторній роботі студенти повинні засвоїти прийоми побудови розрізу, що не співпадає за напрямком з падінням шарів.

 

 




Переглядів: 277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Продовження таблиці 7.1 | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.