Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне значення

Вулканогенно-осадочні породи широко використовуються у будівництві. Особливо цінним будівельним матеріалом є туфи, які мають високу пористість , що зумовлює їх легкість. Туфи кислого складу використовуються для виробництва цементу та виготовлення скловолокна.

Методи вивчення

Вулканогенно-осадочні породи вивчаються тими ж методами, як і для вивчення теригенних порід.

Порядок виконання роботи

Студенти самостійно вивчають різні зразки вулканогенно-осадочних порід, проводять макроопис, знайомляться з мікроскопічною характеристикою. Визначають назви порід відповідно до класифікації вулканогенно – осадочних порід.

Контрольні питання

1 Які породи називаються вулканогенно-осадочними?

2 Як утворюються вулканогенно-осадочні породи?

3 Що покладено в основу класифікації вулканогенно-осадочних порід?

4 Які структури і текстури характерні для цих порід?

5 Якими методами вивчаються вулканогенно-осадочні породи?

6 За якою схемою проводиться опис цих порід?

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4

Гранулометричний (механічний) аналіз

Мета і завдання: вивчення способів проведення гранулометричного аналізу, графічних методів його обробки та визначення коефіцієнтів відсортованості, асиметрії і середнього діаметра зерен.

Завданням роботи є:

- знати способи ситового аналізу;

- знати суть аналізу за Сабаніним;

- знати піпеточний метод (метод Робінсона);

- визначення гранулометричного складу порід у шліфах;

- вміти проводити графічну обробку результатів гранулометричного аналізу;

- вміти розраховувати і знати суть коефіцієнтів відсортованості, асиметрії і середнього діаметра зерен;

- значення гранулометричного аналізу при літологічних аналізах.




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні положення | Теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.