Обчислення суми і різниці круглих трицифрових чисел пропонується здійснювати чотирма способами:
1-й спосіб - порозрядне додавання без переходу через розряд;
2-й спосіб – додавання по частинах;
3-й спосіб - укрупнення розрядних одиниць;
4-4 спосіб - округлення; 560+230=56д.+23д.=79д.=790 560+230=600+230-40=830-40=790
1-й спосіб - порозрядне віднімання без переходу через розряд;
2-й спосіб - віднімання по частинах;
3-й спосіб - укрупнення розрядних одиниць;
4-й спосіб - округлення; 870-260=87 д. 26 д. = 61 д.=610.
Таким чином, усі усні способи обчислення, які були введені в концентрі „Сотня” реалізуються і в концентрі „Тисяча”. Зазначимо, що підготовча робота до вивчення способів обчислення в концентрі „Тисяча” здійснюється на аналогічних прикладах в межах 100.
При цьому слід зазначити, що доцільним є подання обчислювальних прийомів, коли спочатку способом укрупнення розрядних одиниць діти призводять випадки додавання та віднімання круглих трицифрових чисел до раніш вивчених в межах 100. На наступних етапах переносяться інші, відомі дітям способи обчислення: по частинах, порозрядно та округленням.