МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи3.4.1 Засвоїти теоретичний матеріал. Дати відповіді на питання, поставлені у розділі 3.5. 3.4.2 Вибрати завдання згідно зі своїм варіантом (таблиця 3.1). 3.4.3 Користуючись довідниками, описати матеріли підшипника ковзання: хімічний склад, механічні властивості, структура, необхідність та режими термічної обробки. 3.4.4 Використовуючи формули (3.3)-(3.5), розрахувати мінімальний та максимальний натяг у підшипнику ковзання. Підберіть відповідну посадку і графічно зобразіть поля допусків цієї посадки. 3.4.5 Зробити ескіз втулки підшипника. 3.4.6 Запропонувати області застосування розрахованого підшипника. 3.4.7 Зробити висновок по роботі.
Таблиця 3.1 - Вихідні дані індивідуального завдання до практичної роботи № 3
Питання для самоконтролю і підготовки 3.5.1 Особливості конструкції та робота підшипників ковзання із автокомпенсацією зносу. 3.5.2 У чому різниця між макро- і мікрозазором у підшипнику? Переваги та недоліки опор ковзання з макро- і мікрозазорами. 3.5.3 З яких умов вибирають величини натягу у підшипниках ковзання із автокомпенсацією зносу? 3.5.4 Яким шляхом можна зменшити дотичні напруження на поверхнях тертя підшипника ковзання із автокомпенсацією зносу? 3.5.5 Яким чином відбувається складання опори ковзання із автокомпенсацією зносу? 3.5.6 Роль і поведінка частинок зносу у міжконтактному просторі підшипника ковзання з автокомпенсацією зносу 3.5.7 Опишіть особливості процесів окислення в підшипниках ковзання з автокомпенсацією.
3.6 Рекомендовані джерела [2, 4, 5, 8]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|