МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
С у т т є в оЗ М І С Т КУРСУ Про викладачів-консультантів. У ході вивчення навчальної дисципліни Вас буде супроводжувати викладач вищої категорії Валентина Романівна Петренко. Вона з готовністю дасть відповідь на Ваші усні чи письмові запитання. Усні консультації можна отримати в цикловій комісії виробництва, технічного обслуговування машин і двигунів та охорони праці відповідно до графіка ( Інженерний корпус коледжу). Письмовий запит слід направляти за адресою коледжу: м. Харків, вул. ІІІ Інтернаціоналу, 5 (слід вказати прізвище викладача-консультанта).
Сучасні вимоги навчання потребують не тільки засвоєння знань під час аудиторних лекційних занять, але й також систематичної творчої самостійної роботи студента. Мета студента, який бажає відповідати вимогам на сучасному ринку праці - це не тільки оволодіти певним колом знань, умінь i навичок, але й навчитися вчитися. Нижче надані рекомендації, література для самостійного вивчення тем з предмету «Основи екології», а також питания та завдання для самоконтролю придбаних знань. Аналіз тенденцій глобальних, регіональних i локальних змін у природних екосистемах та біосфери загалом свідчать про загальну потребу формування у молоді грунтовних екологічних знань та культури спілкування з природою, необхідних навичок раціонального природокористування, екологізації практично вcix навчальних дисциплін. Обсяг вивчення студентами матеріалу повинен забезпечити розуміння екологічного стану, сформувати у кожного особисте відношення до екологічних проблем світу, рідного краю, галузі майбутньої діяльності, допомогти врахувати екологічні вимоги i стандарти при вирішенні інженерних та інших завдань, забезпечити запас знань на екологічно безпечну життєдіяльність.
До змісту До змісту Тема1. ЕКОЛОГІЯ ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. Формування екології як науки почалося в XX столітті і триває досі. Сучасна екологія з традиційної біоекології виросла в комплексну, складну, багатогранну інтегральну науку - лідера, стала філософією виживання людства - екологічною філософією. Екологічна діяльність нині - обов'язкова, а здебільшого - одна з основних складових будь-якої сфери людської діяльності: промислового виробництва, енергетики, сільського й лісового господарства, транспорту, наукових досліджень, військової справи, культури, peлігii та ін. Після вивчення матеріалу теми Ви noвuнні : З н а т и : □історію становлення екології як науки; □ основні категорії i закони екології; □ об'єкти і методи досліджень в екології; □ суть i особливості завдань, які стоять перед екологічною наукою.
В м i m u: ▲ дати визначення екології; ▲ охарактеризувати структурні підрозділи загальної екології; ▲ пояснити суть основних екологічних понять; ▲ охарактеризувати зв'язки екології з іншими науками. █ План (логіка) засвоєння матеріалу : 1.1 Визначення, предмет i завдання екології. 1.2 Різні організації живої матерії. Галузі i підрозділи екології. 1.3 Закони, категорії i методи екології. 1.4 Коротка історія становлення екології як науки. 1.5 Екологія - теоретична база заходів по охороні природи.
|
||||||||
|