МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
С у т т є в оЗ М І С Т КУРСУ Про викладачів-консультантів. У ході вивчення навчальної дисципліни Вас буде супроводжувати викладач вищої категорії Валентина Романівна Петренко. Вона з готовністю дасть відповідь на Ваші усні чи письмові запитання. Усні консультації можна отримати в цикловій комісії виробництва, технічного обслуговування машин і двигунів та охорони праці відповідно до графіка ( Інженерний корпус коледжу). Письмовий запит слід направляти за адресою коледжу: м. Харків, вул. ІІІ Інтернаціоналу, 5 (слід вказати прізвище викладача-консультанта).
Сучасні вимоги навчання потребують не тільки засвоєння знань під час аудиторних лекційних занять, але й також систематичної творчої самостійної роботи студента. Мета студента, який бажає відповідати вимогам на сучасному ринку праці - це не тільки оволодіти певним колом знань, умінь i навичок, але й навчитися вчитися. Нижче надані рекомендації, література для самостійного вивчення тем з предмету «Основи екології», а також питания та завдання для самоконтролю придбаних знань. Аналіз тенденцій глобальних, регіональних i локальних змін у природних екосистемах та біосфери загалом свідчать про загальну потребу формування у молоді грунтовних екологічних знань та культури спілкування з природою, необхідних навичок раціонального природокористування, екологізації практично вcix навчальних дисциплін. Обсяг вивчення студентами матеріалу повинен забезпечити розуміння екологічного стану, сформувати у кожного особисте відношення до екологічних проблем світу, рідного краю, галузі майбутньої діяльності, допомогти врахувати екологічні вимоги i стандарти при вирішенні інженерних та інших завдань, забезпечити запас знань на екологічно безпечну життєдіяльність.
До змісту До змісту Тема1. ЕКОЛОГІЯ ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. Формування екології як науки почалося в XX столітті і триває досі. Сучасна екологія з традиційної біоекології виросла в комплексну, складну, багатогранну інтегральну науку - лідера, стала філософією виживання людства - екологічною філософією. Екологічна діяльність нині - обов'язкова, а здебільшого - одна з основних складових будь-якої сфери людської діяльності: промислового виробництва, енергетики, сільського й лісового господарства, транспорту, наукових досліджень, військової справи, культури, peлігii та ін. Після вивчення матеріалу теми Ви noвuнні : З н а т и : □історію становлення екології як науки; □ основні категорії i закони екології; □ об'єкти і методи досліджень в екології; □ суть i особливості завдань, які стоять перед екологічною наукою.
В м i m u: ▲ дати визначення екології; ▲ охарактеризувати структурні підрозділи загальної екології; ▲ пояснити суть основних екологічних понять; ▲ охарактеризувати зв'язки екології з іншими науками. █ План (логіка) засвоєння матеріалу : 1.1 Визначення, предмет i завдання екології. 1.2 Різні організації живої матерії. Галузі i підрозділи екології. 1.3 Закони, категорії i методи екології. 1.4 Коротка історія становлення екології як науки. 1.5 Екологія - теоретична база заходів по охороні природи.
|
||||||||
|