МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОСАДОЧНІ ПОРОДИ1 – глиби; 2 – валуни, галечники; 3 - щебінь; 4 - гравій; 5 – дресва; 6 – піски; 7 - алеврити; 8 – глини; 9 – гальковий конгломерат; 10 – глибові брекчії; 11 – гравеліти; 12 – пісковики; 13 – алевроліти; 14 – аргіліти; 15 – вапняки; 16 – доломіти; ЕФУЗИВНІ І ВУЛКАНОГЕННО-ОСАДОЧНІ ПОРОДИ 1 – базальти; 2 – андезити; 3 – дацити; 4 – ріоліти; 5 – трахіти; 6 – фоноліти; 7 – пікрити; 8 – рихлі (тефра); 9 – зцементовані (туфи); 10 – ефузивно-уламкові; 11 – вулканічний пісок (псамітова тефра) андезитового складу; 12 – лапілієвий туф ріолітового складу; 13 – алевритовий туф кислого складу; 14 – агломератова туфолава андезитового складу; 15,16 – пірокласто-осадочні (15 – рихлі, 16 - зцементовані); 17,18 – осадочно-пірокластичні (17 рихлі, 18 – зцементовані); 19 – пісок з туфогенним матеріалом в цементі; 20 – валунний туфоконгломерат; 21 – туфопісковик; 22 – псамітовий незцементований туфіт; 23 – пелітовий туфіт. ІНТРУЗИВНІ ПОРОДИ 1 – перідотити; 2 – дуніти; 3 – габро; 4 – діорити; 5 – граніти; 6 – гранодіорити; 7 – сієніти; 8 – нефелінові сієніти; 9 – анортозити; 10 – габро-діорити; 11 – граніт-порфіри.
а) комплекси яких порід беруть участь в будові території; б) вік порід; в) характер залягання порід.
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ 1. Що таке геологічна карта? 2. Які види геологічних карт Ви знаєте? 3. Що є основою для побудови геологічної карти? 4. Які види масштабів Ви знаєте? 5. З якою метою будують детальні карти? 6. Що таке “легенда” карти? 7. В якому порядку розташовують стратиграфічну колонку, умовні позначення і геологічні розрізи? 8. За допомогою яких індексів проставляється на картах генезис порід? 9. Як позначають на картах магматичні породи? 10. Як на геологічній карті визначити вік порід, що складають 11. Як в стратиграфічній колонці виділяються кутове і стратиграфічне неузгодження? 12. Які характеристики наводяться в стратиграфічній колонці? 13. В якому масштабі складається стратиграфічна колонка? 14. Що таке геологічний розріз? 15. В якому напрямку треба будувати геологічний розріз?
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2
|
||||||||
|