МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етапи та складові підприємницької діяльностіЯк і продукт підприємництва, будь-яка підприємницька діяльність та підприємницькі структури передбачають у своєму розвитку певні етапи, якіформують історичний розвиток суб'єкта підприємництва. Сукупність етапіврозвитку суб'єкта підприємництва називають «життєвим циклом» підприємництва(рис.6).
І ІІ ІІІ ІV V VІ Рис.6 «Життєвий цикл» підприємництва Основними етапами підприємницької діяльності є: ♦ організаційно-підготовчий (І); ♦ зародження та становлення (II); ♦ розвиток та поглиблення діяльності (III); ♦ стагнація (відсутність зростання) (IV); ♦ занепад підприємства (V); ♦ ліквідація і припинення існування (VI). Не всі етапи «життєвого циклу» для конкретного суб'єкта підприємництва є обов'язковими, деяких вдається уникати (наприклад, стагнації або занепаду), певні етапи можуть періодично повторюватися (наприклад, стагнація та період розвитку). За характером і періодичністю проходження етапів визначають схему еволюції підприємства. Виділяють такі різновиди схем еволюції: ♦ повний цикл (І - VI); ♦ неповний замкнений (І - II - III - V); ♦ періодичний (І - II - III - IV - III...); ♦ інші (різні варіанти). Кожний етап розвитку підприємництва потребує своєї тактики, господарської і маркетингової поведінки, залучення виробничих та фінансових ресурсів тощо. Тому під час діагностики важливо чітко визначити етап його розвитку та простежити попередній «життєвий цикл». Суб'єкт підприємництва може обрати одну з трьох базовихстратегій розвитку, зокрема, стратегію: • виживання; • стійкого розвитку; • зростання. Усі етапи життєвого циклу підприємства однаково важливі І потребують специфічних підходів. Нехтування будь-яким етапом або його особливостями може спричинити значні матеріальні втрати і дестабілізацію підприємницької діяльності.
|
||||||||
|